,,Remusi... Přemýšleli jste, že byste se se Siriusem vzali?" Lily se natáhla s čokoládou v ruce k Remusovi, který seděl na gauči vedle ní.
,,Je ještě brzo..." Remus pokrčil rameny a vzal si řádek nabízené čokolády.
,,Třeba do budoucna. Ale neříkej, že jsi nad tím nepřemýšlel." Lily se na Remuse podívala s vševědoucím úsměvem.
,,Myslíš, že by Sirius byl ochotný si mě vzít?" Remus se s vážnou tváří otočil na svou kamarádku, která měla úsměv od ucha k uchu.
,,Samozřejmě! Miluje tě."
,,Já nevím... Nejsem si jistý, jestli by si mě chtěl vzít. MĚ. Moc dobrého by si se mnou neužil." Remus stisknul rty k sobě a znovu se začal věnovat knížce.
,,Přestaň říkat kraviny." Lily se zamračila a strčila do Remuse. ,,Zeptej se. Jestli si s tebou dokáže představit budoucnost. Že byste spolu žili, vzali se."
,,To je blbé. Bude to vypadat, že ho chci požádat o ruku." Remus zavrtěl hlavou.
,,S tebou je to horší než s holkou. Zeptej se, že teď je ještě brzo, ptáš se jenom tak, abys věděl. Jsi Nebelvír. Buď odvážný!",,Jo..." Štěkavý smích se ozval jednou z mnoha odlehlých ulicí Prasinek. ,,To máš pravdu." Remus se s velkým úsměvem díval na uvolněnou tvář svého přítele s láskou a úctou.
,,Já vždycky." Odvětil egoisticky Remus.
,,Tak to vyklop." Siriusovo pobídnutí donutilo Remuse zastavit se a nechápavě se zamračil. ,,Netvař se tak nechápavě. Celý večer jsi jiný, ikdyž se snažíš. Skoro bych to nepoznal, ale už tě znám." Sirius protočil oči a vrhl po Remusovi významný pohled.
,,Nevím, o čem to mluvíš. Jsem naprosto v pořádku." Remus pokrčil rameny a pokračoval v cestě.
,,Jasně. A teď vážně." Sirius se zastavil, na což Remus udělal to samé.
,,Vážně Siriusi. Jenom nad něčím přemýšlím." Z Remuse vyšlo tiché povzdechnutí. Povzbudivě se na Siriuse usmál.
,,A o čem..?" Popostrčil Remuse Siriusi. Sirius to nenechá být. Na to byl až moc zvědavý.
,,Ehm... No... Víš, j-já, přemýšlel jsem..." Remus se nervózně zasmál a prohrábl si vlasy.
,,Remusi." Sirius vzal Remuse za ruku a podíval se mu do očí. ,,Prostě to řekni."
,,Přemýšlel jsi někdy nad tím.... Napadlo tě, že bychom mohli vést společný život? Samozřejmě, teď je ještě brzo, jenom do budoucna, jestli by sis to dokázal představit, já-" Remus pustil Siriusovu ruku a zavřel oči. ,,Zapomeň na to. Prostě to nech být a bavme se o něčem jiném."
,,Počkej!" Sirius rychle zpátky chytil Remusovu ruku. ,,Moc nechápu."
,,Říkám ti, nech to být." Remus se díval na špičky svých bot. Proč tohle vůbec začínal?
,,Víš, jsem hodně zvědavý člověk. Hlavně co se týče tebe. Ať řekneš cokoliv, neuteču, neboj." Sirius nadzvedl Remusovu bradu a dlouze ho políbil. ,,Říkej."
,,Dokážeš si představit budoucnost se mnou?" Remus vydechl a podíval se Siriusovi do očí.
,,Nedokážu si představit budoucnost bez tebe." Sirius si skousnul ret a nepatrně se usmál. ,,Jo, je ještě brzo, ale chtěl bych si tě někdy vzít. Za rok, za dva, možná později nebo dřív. Pokud bys chtěl, samozřejmě." Polibek, jenž následoval byl vášnivý, dlouhý, plný emocí. Bitva mezi jejimi jazyky byla nekonečná a vyrovnaná. Rty měli oba napuchlé, když se od sebe odtáhli s lapáním po dechu. ,,Ještěže je Peter pryč." Remus na to nijak nereagoval, pouze si Siriuse opřel o zeď ulice, ve které se teď nacházeli, znovu ho políbil a věnoval mu ještě několik divokých polibků.
,,Pojďme domů..." Remus se odtrhl od Siriusových rtů a přemístil je oba před dům, do kterého následně vešli. Hned jak vešli do pokoje, Remus použil tišící kouzlo a zamčel dveře. Remus stále v náruči držel Siriuse, který rychle couval k posteli, na kterou si oba následně lehli. Sirius v zápalu vášně vnímal pouze Remuse klečícího nad sebou a triko, které pomalu sundával ze svého trupu. Remus rozepnul i kalhoty, které skončily na opačné straně pokoje než triko. Prstem přejížděl okolo lemu posledního kusu oblečení, jenž měl jeho přítel na sobě.
,,Remusi..." Sirius lehce vzdychl, když mu boule v rozkroku už hodně zavazela a nepříjemně bolela. To byl pro mladšího chlapce povel pro vyslečení již posledního oblečení. Sám Remus měl na sobě pouze boxerky, které mu byly už trochu víc těsné. Remus se sklonil k Siriusové hrudi, kterou začal obdarovávat vlhkými polibky. Sirius zaklonil hlavu a z úst mu vyšel hlasitý sten, když mladý vlkodlak narazil na jeho bradavku.
,,Prosím..." Černovlásek těžce vydechl a vášnivě začal líbat Remusovi rty. Jazyky se o sebe s vervou otírali ve vášnivém tanci, stejně jako rty. ,,Už tě chci v sobě." Remus Siriuse znovu políbil, až Sirius po chvíli ucítil opatrný prst kroužící okolo jeho vstupu. Prudce se nadechl, když v sobě ucítil jeden prst. Když po dlouhé chvíli Remus přidal i druhý prst, Sirius se prohnul v zádech a hlasitě zavzdychal. I přes to, že spolu tohle dělali už nespočetkrát, Siriusovi to přišlo pokaždé jiné. Lepší. Remus prsty přirážel do Siriusova nitra a Sirius pouze občas sténal, když se Remus strefil do jeho prostaty.
,,Remusi, sakra!" Sirius zatáhl za Remusův poslední kus látky, visící na Remusových bocích, který pomalu sklouzl až k jeho kotníkům. Remus trochu nadzvedl Siriusovy boky a dotkl se svou erekcí Siriusova vstupu. ,,Notak pohni," zavrčel Sirius a pohnul pánví dopředu, takže se Remus ocitl celý v něm. Jejich zasténání se slila v jedno.
,,Siriusi..." Remus prudce vydechl a křečovitě zavřel oči. Měl co dělat, aby se okamžitě nezačal hýbat. Chtěl ale Siriusovi dát čas. Čelo si opřel o Siriusovo rameno, zhluboka dýchal.
,,Můžeš." Sirius vydechl zadržovaný dech z plic a nepatrně přikývl. Remus začal prvně lehce přirážet, potom se přírazy staly prudší, steny hlasitější. Po dlouhé době začali oba mladíci cítit přicházející orgasmus. Remus ještě víc zrychlil, což se Siriusovi zdálo skoro nemožné. Orgasmus se dostavil za okamžik. Slast zaplavila celé Siriusovo tělo, cítil jak se stáhl, čímž Remuse v sobě vnímal ještě víc. S lapáním po dechu zabořil hlavu do polštáře, načež hlasitě vykřikl jméno svého přítele. Pocítil v sobě náhlé teplo. Oba chlapci zhluboka dýchali. Remus ze Siriuse pomalu vystoupil, lehajíc si vedle něj. Po nějaké době se Remus podepřel lokty a Siriuse vláčně políbil.
,,Jsi v pohodě?" Zašeptal Remus a znovu Siriuse políbil. Ten zareagoval přikývnutím. Remus se nahnul ke stolku vedle postele, a nahmatal své hodinky, na které si musel kouzlem posvítil, aby viděl na ciferník.
,,Co děláš?" Sirius promluvil mírně ochraptělým hlasem, který nesl unavený podtón.
,,Jenom se dívám na hodiny. Je jedenáct." Remus "zhasnul" hůlku a odložil hodinky i s onou hůlkou. Otočil se zpět na Siriuse, jenž se na něj se skousnutým rtem díval. ,,Co je?" Remus se pousmál a opět Siriuse políbil.
,,Nic. Jenom tě miluju." Sirius pokrčil rameny a tentokrát to byl on, kdo druhého mladíka políbil. Přivinul se k Removi, nos zabořil do jeho ramena.
,,Taky tě miluju," šeptl Remus do kudrnatých vlasů.
,,Co by jsi viděl v zrcadlu z Erisedu?" Sirius zvedl pohled na Remusovu tvář. Remus překvapený Siriusovou otázkou se zasmál.
,,Kam na takové otázky chodíš?" Remus se smíchem kroutil hlavou. Rukou položenou na Siriusově boku ho něžně hladil.
,,Nedávno jsem o něm slyšel. Lily o něm četla a říkala nám to. A mě zajímá, co bys tam viděl."
,,Tunu čokolády," ušklíbl se Remus. Sirius ho se smíchem bouchl do hrudi. ,,Ne... Viděl bych tam Samuele, mámu a tebe. Jak se díváme na měsíc v úplňku a já nejsem přeměněný na vlkodlaka."
,,Mně nevadí, že jsi vlkodlak," zašeptal Sirius a lehce ho líbil na hranu brady.
,,Mělo by, Sirie. Mělo by." Remus upřel pohled na bílý strop nad sebou.
,,Dohodneme se, že přede mnou nebudeš mluvit o tvé lykantopii jako o něčem příšerném. Jo?"•Život je čekání na to, kdy se sny změní na skutečnost.
1260 slov
Ahoj, znovu se omlouvám, že jsem kapitolu vydala později, ale nebyla jsem si úplně jistá, jestli ji mám vůbec zveřejňovat.
ČTEŠ
I'll be good [Wolfstar]
FanfictionRemus Lupin. Záhadný chlapec s ještě záhadnější minulostí. Zamlklý a pesimistický. Na první pohled Smrtijed. Jizvy znetvořující jeho tělo, chladný pohled a minulost pestřejší než kdejakého starce. Chlapec, který nevěří, že by ho někde mohlo čekat št...