,,Tichošlápku?" James spiklenecky pohlédl na svého nejlepšího přítele, který zrovna něco dělal na svém koštěti. Sirius vzhlédl od rozdělané práce a podíval se na Jamese. ,,Mám chuť něco udělat."
,,Dvanácteráku?" Sirius se s tajemným úsměvem podíval na Jamese. ,,Já taky." Sirius odložil koště a přeměnil se na psa. Skočil na Jamese, který se hned vzpamatoval a proměnil se v majestátného jelena. Černý pes se rozběhl ven z pokoje, jelen ho pronásledoval. Tichošlápek s Dvanácterákem se proháněli chodbami, sem tam jeden z nich spadl, nebo něco shodili. Tyto chvíle vždy patřili mezi nejlepší. Obě zvířata vběhli do Siriusova, Remusova a Peterova pokoje. Černý pes vyskočil na postel a pustil se do trhání polštáře. Jelen se usídlil na peřině, jenž černý pes shodil na zem.Remus uslyšel hlasité dupání. Což nebylo nic zvláštního, to bylo na denním pořádku, ovšem když uslyšel tříštivý zvuk skla, musel zamračit a vstát. Uslyšel hlasitý povzdech Lily. S otázkou v očích se na ni podíval.
,,James se Siriusem se zase přeměnili do svých zvěromágských podob." Lily stáhla rty do úzké linky a na čele se jí ukázala vráska. Vstala a i s Remusem se vydali na chodbu v horním patře. Kytky se válely po zemi v hromadách střepů, jedna fotka byla na zemi a Hopeina oblíbená soška králíka byla na padrť. Remusem projela vlna vzteku. Sevřel ruce v pěst a zaťal zuby.
,,Siriusi Orione Blacku!" Remusův chladný a ostrý hlas se ozval chodbou, až dolehl i k Siriusovým uším. Přeměnil se zpět na člověka a i s Jamesem opatrně vyšli na chodbu. Z Remusových očí šlehaly blesky. James Remuse rychlím krokem obešel a lítostivě se na Siriuse usmál. Když Lily i s Jamesem zmizelo dole, ozval se Lilyin řev. Remus kouzlem celou chodbu vrátil do normálního stavu, surově uchopil Siriusovo zápěstí a zatáhl ho do pokoje. Když Remus zápěstí pustil, Sirius si ho začal mnout a mračil se na Remuse. Remus se rozhlédl po pokoji a stejně jako s chodbou pokoj zcivilizoval. Potom se s chladným pohledem otočil na Siriuse.
,,Remusi, mrzí mě to. Nechtěl jsem-"
,,Dost." Z Remusova hlasu Siriuse mrazilo v zádech. ,,Uvědom si, Siriusi, v jaké době žijeme. Uvědom si, že ti je devatenáct a že se NEMŮŽEŠ chovat jako dítě! Jsi ve válce! A jestli se nezačneš podle toho chovat, nepřežiješ! A tobě už to může být jedno, Siriusi. Ty budeš mrtvý! Ale mně to jedno nebude! Ani Jamesovi, ani Lily. Začni se chovat jak se patří Siriusi. Tenhle dům ti nepatří. A ty nemáš právo ho ničit." Remus mluvil pomalu a zřetelně. Oči měl pořád plné vzteku, což bylo slyšet i na jeho hlasu. Sirius sklopil hlavu.
,,Mrzí mě to," kňunkl Sirius. Připadal si jako nějaký neposlušný školák, kterému učitelka vynadala. Což byl celkem paradox, protože to on byl skoro celý život a nikdy se necítil takhle. Snad nikdy se necítil tak poníženě.
,,Neslyším."
,,Mrzí mě to," řekl Sirius už trochu víc nahlas a podíval se na Remuse.
,,Fajn." Remus Siriuse změřil pohledem a odešel. Po chvíli se do pokoje vrátil James.
,,Tak? Neslyšel jsem žádný řev..." James se posadil na teď už normálně vypadající postel.
,,Seřval mě jako malýho smrada." Sirius si stále mnul zápěstí, kterého ho pořád bolelo, čehož si James všiml.
,,Udělal ti něco?" James se zamračil a vstal.
,,Jsem v pohodě." Sirius si zápěstí rychle pustil, ale James mu to i tak nevěřil. Vzal Siriuse za ono zápěstí a zkoumavě se na něj zadíval. Na zápěstí bylo zřetelně vidět, že ho za něj někdo silně držel. Měl tam rudé skvrny, které měly tvar prstů. ,,Je to poprvé, co mi něco takovýho udělal." Sirius zavřel oči a sklopil hlavu. ,,Ale chápu ho. Měl na to právo."
,,No to sice neměl, ale jestli to nechceš řešit, nechám to být. Mám ve skříni láhev ohnivé whisky." James zakmital obočím a vydal se ke dveřím. Sirius se zasmál a šel za Jamesem.Remus vešel do pokoje pozdě večer. Šel potichu, aby nikoho nevzbudil. Když však zjistil, že je pokoj prázdný, byl překvapený. Remus si pomyslel, že budou určitě u Jamese. Vzal si tedy oblečení a šel se osprchovat. Když se vrátil zpět do pokoje a nikdo tam stále nebyl, nedalo mu to a vykoukl na chodbu. Z pokoje Jamese, Franka, Lily a Alice vyšel Sirius, který se neustále hihňal. Když Sirius uviděl Remuse, tak k němu rychle přispěchal.
,,Remusi!" Sirius se opilecky smál a pokusil se dát Remusovi pusu. Remus uhnul, popadl Siriuse za pas a vtáhl ho do pokoje.
,,Kolik jsi toho vypil?" Remus se začal přehrabovat ve skříni, hledaje nějaké oblečení pro Siriuse.
,,Trošičkuuu!" Sirius se pořád smál. ,,Asi jednu skleničku." Sirius se náhle začal smát ještě víc. ,,To se rýmuje!"
,,Tak ty máš dost." Remus se na Siriuse otočil i s oblečením. ,,Vysleč se."
,,Chceš mě nahého?" Sirius přišel k Remusovi a začal mu stahovat kalhoty na spaní.
,,Siriusi, já chci aby ses svlékl ty, ne abys vyslékal mě." Remus Siriusovu ruku oddělal a začal Siriusovi pomáhat.
,,A ty se potom vyslečeš?" Černovlásek ruku vrátil zpátky na lem Remusových kalhot.
,,Ano. Ale až po tobě." Remus vyslekl Siriusovi triko a přetáhl mu přes hlavu čisté.
,,Víš, přemýšlel jsem...." Sirius se díval, jak mu Remus stahuje kalhoty i s boxerkama a následně mu natahuje nové. ,,Tvůj bratr byl pěknej hajzl. Jednou mi dal pěstí, když jsem mu přebral holku." Jako na povel Remus ztuhl. Narovnal se, v tváři mrtvolně klidný.
,,Běž si lehnout. Myslím, že to už sám zvládneš."
,,Ne. Vážně to byl pěknej zkurvysyn-" Remusova dlaň se setkala se Siriusovou tváří. Siriusovi se pootočila hlava. S otevřenou pusou se díval na Remuse před sebou, jakoby všechen alkohol vyprchal. ,,Ty-Tys..." Sirius si držel dlaň na místě, ktere ho nepříjemně štípalo. Remus těžce polknul.
,,Promiň, nechtěl jsem ti ublížit, já-já..." Mladý vlkodlak udělal krok k Siriusovi, avšak černovlasý mladík couvl. S vyděšeným pohledem rychle odešel pokoje. Remus se zhroutil na postel, hlavu v dlaních. Nevěděl jestli být naštvaný nebo sklamaný sám sebou. Jak si mohl dovolit Siriuse uhodit? Sice řekl tu hnusnou věc, na níž byl Remus háklivý, ale to ho neospravedlňovalo. Neměl právo Siriusovi dát facku. Co když se ho teď bude bát? Jakoby nestačilo to zápěstí, za které ho dnes Remus tak vlekl. Remus byl nejistý. Tak strašně nejistý, což ho sžíralo•Žádný zápas nesmíte vzdávat a to ani když zrovna prohráváte.
1047 slov
ČTEŠ
I'll be good [Wolfstar]
FanfictionRemus Lupin. Záhadný chlapec s ještě záhadnější minulostí. Zamlklý a pesimistický. Na první pohled Smrtijed. Jizvy znetvořující jeho tělo, chladný pohled a minulost pestřejší než kdejakého starce. Chlapec, který nevěří, že by ho někde mohlo čekat št...