Věnováno laste_elle
,,Ahoj zlato." Sirius se unaveně posadil na židli vedle Remuse, od kterého právě odešla Lily, aby si zatančila s Brumbálem.
,,Ahoj." Remus se na něj usmál a krátce jej políbil. ,,Jak si to užíváš?"
,,Skvěle." Sirius se pousmál. ,,Už jsem tancoval s Lily, Alicí, Andromedou, Molly, McGonagallovou a několikrát s tebou. Dokonce i s Jamesem a Dorou. Jsem úplně vyšťavenej." Venku už se stmívalo, světýlka, které byly pověšené okolo stanu i zevnitř osvětlovaly prostor okolo. Hudba z gramofonu se ozývala všude, stejně jako smích a hluk.
,,Mám to stejně." Zasmál se Remus.
,,Můžu si přisednout?" Vedle Siriuse se ozval hlas Andromedy Tonksové.
,,Andy... Samozřejmě." Sirius se usmál a odsunul židli od stolu. Andromeda si na ni s úsměvem sedla.
,,Takže jak si zvykáš na to, že už nejsi Black?" Andromeda se na něj otočila.
,,Skvěle." Sirius si pohrdavě odfrkl.
,,Musíte mi říct, jak jste se dali dohromady a jak jsi mého bratránka požádal o ruku." Andromeda zvedla obočí na znamení, že poslouchá.
,,Dohromady jsme se dali celkem složitě. Remus se mnou nechtěl nic mít, protože říkal, že když spolu budeme chodit, tak po mně půjdou smrtijedi. Víš ale jak jsem neodbytný." Sirius se hrdě ušklíbl. Andromeda se zasmála.
,,O ruku jsem ho požádal na jeho narozeniny," odpověděl Remus na druhou položenou otázku.
,,V jednom dopisu se Sirius zmínil, že se mu líbíš, ve druhém, že spolu chodíte a potom stojíte u dveří s pozvánkou na svatbu," pověděla Andromeda se smíchem a Sirius se taky zasmál.
,,Jo, bylo to celkem na rychlo." Remus se pousmál a když spatřil Lily, která na něj mávala od stolu s občerstvením, vstal. ,,Omluvte mě. Lily mě asi potřebuje." Remus se omluvně usmál a odešel. Andromeda, která se dívala za Remusem se otočila zpět na Siriuse.
,,Ale je hezký," přiznala Andromeda.
,,Hej!" Sirius se smíchem bouchl Andy do ramene.
,,Od čeho má ty jizvy? Teda, je s nimi sexy a dodává mu to takový drsňácký vzhled, ale od čeho je má," dodala Andromeda, když spatřila, jak Siriusovi ztuhl úsměv.
,,Víš.... Nemůžu to říct." Sirius stiskl rty k sobě.
,,Fajn. Když nemůžeš, tak nemůžeš." Andromeda omluvně zvedla ruce.
,,Kde máš vůbec Doru?" Nahodil Sirius nové téma.
,,Tancuje s Tedem," zasmála se Andromeda.,,Takže jak to dítě chcete pojmenovat?" Když Remus s Lily přišli z provizorního "parketu", kterém teď tančilo pár lidí, Remus i s Lily se posadili vedle Franka, který osamoceně seděl u stolu.
,,S Al jsme se shodli na Nevillovi. Byl to Alicin dědeček a mně se to jméno líbí. Na holku chceme Robin." Frank se usmál a ohlédl se na Alici, která se bavila s Moly.
,,Jo, to je hezké. A vy jste se už dohodli, Lily? Ani jsem se tě nestihl zeptat." Remus se otočil na svou dobrou přítelkyni.
,,Já chci buď Jacoba, nebo Harryho. Víc bych chtěla Jacoba. Ale Jamesovi se víc líbí Harry. A chce mu dát jméno po sobě, samozřejmě. Do toho ještě kecá Sirius, ať to dítě pojmenujeme po něm. Osobně doufám, že to bude holčička. Pro holčičku máme Emily. Na tom jsme se shodli oba. Takže kluk by byl Harry James Potter a holčička by byla Emily Potterová." Lily vyčerpaně vydechla, čemuž se všichni zasmáli. ,,Budete si adoptovat dítě, Reme?"
,,Když už, tak po válce. Ale není to moc pravděpodobné." Remus si povzdechl. ,,Je to těžké. Chceme malé miminko, aby si pamatovalo jenom nás. Mudlovské dítě ale nechceme, jelikož by mu bylo líto, že nebude stejné jako my. A najít malé dítě s magií je opravdu hodně těžké. Napadá mě jenom náhradní matka, ale to by Sirius chtěl, abychom měli dvě děti. Jedno moje a jedno jeho. Jenomže, já nebudu riskovat, že to dítě bude po mně vlkodlak. Chápete?"
,,Ale notak... Nějak se to vyřeší..." Lily se na Remuse povzbudivě pousmála.
,,Myslím, že moje matka má kontakt na jednu ženu, která dělá náhradní matku. Je to kouzelnice." Frank se na Remuse zvědavě podíval.
,,Ještě uvidím. Děkuju," usmál se na oba Remus.
,,No, změňme téma. Můžu se podívat na ten prstýnek?" Frank kývl k Remusově levé ruce, kterou měl položenou na stole.
,,Bude ti muset na ruce. Se Siriusem jsme se dohodli, že ho minimálně do zítřka nesundáme." Remus omluvné pokrčil rameny.
,,Jo, stačí mi na ruce. Máte zevnitř něco vyrytého?" Frank se zkoumavě zadíval na prsten.
,,Já tam mám vyryté Sirius a 10.5.1980 a Sirius moje jméno s datumem."Sirius s Remusem se pohupovali do rytmu hudby. Sirius měl hlavu opřenou o Remusovu hruď v místech, kde měl vlkodlak srdce. Remus ho s lehkým úsměvem na tváři pozoroval, rukama Siriuse objímal. Oba cítili nepopsatelné štěstí z události, která se stala několika hodinami.
,,Jsi unavený?" Zeptal se trochu tišeji Remus. Sirius otevřel oči a pohlédl na Remuse.
,,Ani ne. To víš.... Alkohol dělá divy." Sirius se potichu zasmál.
,,Je okolo dvanácté. Jediné co chci, je už jít spát." Remus si povzdechl a rozhlédl se okolo. Na místě už chyběl Hagrid, Brumbál, Alastor, Ted s Nyphadorou, všichni Weasleyovi kromě Arthura, Poppy a McGonallová. Začalo se to tam pomalu rozjíždět. James s Frankem a Peterem byli už celkem podnapilý, stejně jako Sirius, který se zatím ale držel. James všude pobíhal s foťákem a už začínal Siriuse s Remusem přesvědčovat, aby si s ním dali ohnivou whisky. A právě James právě mířil k novomanželům.
,,Siriusi! Vidím, že usínáš a se mnou si nikdo nechce dát panáka. Fotek z vašeho romantického tance už mám víc než dost. Tak pohni." Po chvíli přemlouvání Sirius nakonec povolil a netrvalo dlouho, opilý James se Siriusem a Frankem se postarali o zábavu, než se okolo třetí ráno všichni hosté přemístili domů.•Máš-li lásku, máš všechno.
930 slov
ČTEŠ
I'll be good [Wolfstar]
Fiksi PenggemarRemus Lupin. Záhadný chlapec s ještě záhadnější minulostí. Zamlklý a pesimistický. Na první pohled Smrtijed. Jizvy znetvořující jeho tělo, chladný pohled a minulost pestřejší než kdejakého starce. Chlapec, který nevěří, že by ho někde mohlo čekat št...