Před Remusem se objevila černá mlha, ve které zelený paprsek zmizel. Mlhou se mihla tvář, kterou Remus znal. V hlavě se mu ozvala slova, jenž mu nedávno řekla Rose. Pouze ty máš mou ochranu. Díky... Remus v duchu úlevně vydechl.
,,Nic mi není, pusťte mě domů." Remus vstal z lůžka a zamračeně se podíval na madame Pomfreyovou.
,,Máte něco s rukou. Dám vám ji aspoň do obvazu." Remus se zpátky otráveně posadil a nechal si dát ruku do obvazu se slovy, že si ji musí šetřit. Po tom co smrt schytala Avadu za Remuse, se Voldemort se vztekem přemístil pryč. Pár smrtijedů bystrozoři převezli do Azkabanu. Ostatní zranění se přemístili do Bradavické ošetřovny, kde byl právě i Remus. Když vyšel na chodbu, rozešel se ven.
,,Remusi!" Remus uslyšel své jméno, které vyslovila jemu cizí dívka. Připadala mu povědomě, ale nedokázal si ji přiřadit.
,,My se známe?" Remus se na blonďatou dívku otočil.
,,Myslím, že ne. Já jsem Amélie Smithová." Blondýnka k Remusovi natáhl ruku. Remus se na ni pouze podíval a kývl.
,,Remus Lupin." Její ruku však nepřijal. Dívka ji svěsila.
,,Chtěla bych se ti omluvit..." Remus zvědavě zvedl obočí. ,,Jsem ta holka, se kterou se Sirius líbal." Dívka zahanbeně sklopila zrak a Remus ztuhl.
,,V tom případě si nemáme co říct." Remus se otočil na patě, ale ta holka ho chytla za zápěstí.
,,Ne. Políbila jsem ho já. Víš, Sirius byl překvapený, ale potom mě hned odstrčil a pořádně seřval. Lily říkala, že jste se kvůli tomu pohádali. Nebyla to jeho vina. Mrzí mě to." Amélie Remuse pustila, v očích se jí zaleskly slzy.
,,Sbohem." Svižným krokem Remus vyšel ven z Bradavic a přemístil se. Když se dostal do pokoje, lehnul si na postel. Začal si sundávat obvaz z ruky a přemýšlel při tom, co říkala Amélie.
,,Měl by sis ten obvaz nechat." Sirius se opíral o zárubně dveří. Remus sebou škubl, když ho uslyšel.
,,Nevidím důvod." Remus obvaz smotal a položil ho na noční stolek. ,,Potkal jsem jednu holku..." Sirius se odrazil ode zdi a prudce se nadechl. ,,Neboj, nelíbí se mi," uchechtl se Remus a přišel k Siriusovi. ,,Víš, byla to ta holka, se kterou jsi se líbal."
,,Co ti říkala? Jestli něco takovýho, že jsem ji políbil já, tak to není pravda, přísahám-" Sirius se strachem ve tváři rychle mluvil, až mu Remus musel přiložit prst ke rtům.
,,Klid. Říkala, že tě políbila ona a že jsi ji potom seřval." Remus zvedl jedno obočí a sundal prst že Siriusových rtů.
,,To je pravda." Přitakal Sirius.
,,Co jsi jí řekl?" Remus si skousl ret a podíval se Siriusovi do očí.
,,Že mám kluka, kterého miluju a kdyby ses to dozvěděl, tak by ses se mnou rozešel, což bych nepřežil." Sirius nespouštěl pohled z Remusových očí, které poslední dva týdny byly tak chladné, až mu teď přišlo skoro nepřirozené, že v nich může vidět emoce.
,,Zranilo mě to." Vyčítavý tón Remusova hlasu donutil Siriuse cítit se ještě hůř.
,,Já vím... Mrzí mě to." Černovlásek zahanbeně sklopil zrak.
,,Nevypadal jsi, že by ses nějak bránil."
,,Musíš mi věřit, hned jak jsem si to uvědomil, jsem ji odstrčil."
,,Fajn..." Remus chvíli pouze stál a díval se na Siriuse, potom své rty přiblížil k Siriusovým. Těsně před tím, než se jejich rty dotkly, se Remus zastavil. ,,Slíbíš mi, že jestli se to ještě někdy stane, tak mi to řekneš?"
,,Slibuju." Vydechl Sirius.
,,Super." Remus se s úsměvem odtáhl. Sirius se zamračil.
,,Ještě před tím, než si užijeme, tak mám dvě otázky." Sirius Remuse dovedl až k posteli, na kterou ho mírně strčil. Jako vždy si na něj obkročmo sedl.
,,Wow, tak to se mám na co těšit." Ušklíbl se Remus. Sirius ho bouchl do ramene.
,,Jseš hroznej." Sirius se zasmál. ,,Jsi v pořádku?"
,,Měl bych být. Ty?" Remus si Siriuse přitáhnul blíž a políbil ho na krk.
,,J-jo. Díky tobě." Sirius vzdychl a trochu se odtáhl. ,,Počkej. Když na tebe letěla Avada, co byla ta černá mlha, ve které zmizela?" Remus si povzdechl.
,,Smrt. Mám její ochranu. Nebo jsem měl. Nevím." Remus odvrátil zrak. ,,Můžeme pokračovat? Říkal jsi dvě otázky."
,,Já vím. Ale... Kdybych se nenechal sejmout tou kletbou, tak by se ti to nemuselo stát. Co kdyby jsi její ochranu, nebo co to je neměl? Byl by jsi kvůli mě mrtvý." Siriusovi se do očí tlačily slzy. Remus si ho k sobě přitáhl a objal ho.
,,Klid. Já ale její ochranu mám. Takže nepřemýšlej co by kdyby, ano?" Remus láskyplně přilepil svá ústa k Siriusovým.
,,Vážně mi odpouštíš?" Sirius naklonil hlavu do strany a pousmál se.
,,Podle všeho nemám co...",,Doufám, že mi aspoň poděkujete." Lily se usmívala od té doby, co Remus se Siriusem přišli na snídani ruka v ruce. Sirius se na ni nechápavě podíval a už se nadechoval, aby něco řekl, když ho Remus předběhl.
,,Děkujeme Lily." Remus zvedl jeden koutek do úsměvu.
,,Ehm.... Za co děkujeme?" Sirius se tvářil zmateně.
,,Řekla jsem Amélii, že jste se kvůli ní pohádali. A jelikož Amélie je fajn holka, tak to pochopila a všechno to Remusovi vysvětlila. Kdyby se včera neobjevili ti smrtijedi, musela bych tě do Bradavic nějak nalákat, jelikož dnes jsou v Bradavicích studenti naposled." Lilyin úsměv se ze spokojeného změnil na vítězný.
,,Mimochodem, Peter se smrtijedy nebojoval, že?" Zapojil se do debaty James, který byl od začátku snídaně zamýšlený.
,,Ne, pokud vím, nebyl tu ani ráno. Třeba se dnes objeví." Pokrčil rameny Sirius.
,,Což mi připomíná, neměl jsi mít náhodou obvaz?" Lily stočila pohled od své snídaně, která se skládala z ovesných vloček na Remusovu ruku.
,,Samozřejmě že měl, ale všichni ho známe, že ano?" Sirius se ironicky ušklíbl a vrhl na Remuse nepříjemný pohled.
,,Jestli řekla madame Pomfreyová, že máš mít obvaz, měl by jsi ho mít..." Namítla Alice. ,,Je to vážně skvělá lékouzelnice a nedávala by ti ho zbytečně."
,,Tak to si nemyslím. Pokaždé ti dá třicet lektvarů a přitom potřebuješ tak půlku." Frank přitočil oči. James souhlasně kývl.
,,Raději víc lektvarů, než něco podcenit," odsekla Lily.
,,Říkala, že si ji mám šetřit. To dokážu i bez obvazu. V levé ruce držím maximálně tak vidličku a Siriuse. Navíc bude úplněk, takže to je stejně jedno." Remus lhostejně pokrčil rameny. Na to se James nahlas rozesmál.
,,Ten dvojsmysl přejdu..." Pronesl se smíchem James. Na to už se začal smát i Sirius s Frankem.•Čím prudší bouře je, tím kratší má trvání.
1058 slov
ČTEŠ
I'll be good [Wolfstar]
FanfictionRemus Lupin. Záhadný chlapec s ještě záhadnější minulostí. Zamlklý a pesimistický. Na první pohled Smrtijed. Jizvy znetvořující jeho tělo, chladný pohled a minulost pestřejší než kdejakého starce. Chlapec, který nevěří, že by ho někde mohlo čekat št...