49. Kapitola

1.3K 101 5
                                    

Sirius se došoural do kuchyně okolo oběda. V kuchyni se nacházela Lily, která stála za plotnou a něco kuchtila. Remus si zase četl nějakou knihu a ani jeden si Siriuse nevšimli. Sirius vzal Remusovu knížku a odložil ji na stůl. Remus zmateně vzhlédl a když uviděl Siriuse, tváří se mu mihlo pochopení a pobavení. Černovlásek se na svého manžela posadil a hlavu mu zabořil ramene.
,,Dobré ráno." Remus se zasmál a prohrábl Siriusovy vlasy. Lily se na ně otočila a usmála se.
,,Dobré ráno, Siriusi. Jste sladcí," rozplývala se nad nimi Lily. Sirius pouze něco neurčitě zamručel a víc se přitiskl k Remusovi. Vlkodlak na Lily se smíchem podíval a zakroutil hlavou. ,,Jdu zkontrolovat to moje pako."
,,Nemusíš chodit kvůli nám," namítl Remus pohotově.
,,Ne, jdu, protože i Sirius už je vzhůru. A to je divné," zasmála se Lily a odešla z kuchyně.
,,Nepamatuju si naši svatební noc," zamumlal Sirius potichu, až měl Remus problém ho slyšet.
,,Protože žádná nebyla." Remus Siriusovi odhrnul vlasy z tváře, když Sirius zvedl hlavu a podíval se na něj.
,,Já ji ale chci." Sirius trucovitě vystrčil spodní ret.
,,Zlato, myslím, že si dost sexu užiješ na líbánkách. Navíc jsme už oba byli unavení a ty opilý," odvětil Remus sladce.
,,A kdy že tam jedeme?" Sirius se zamračil. Remus palcem něžně přejel po jeho líci. Nemohl se vynadívat na ty černé oči, svůdné rty a pohlednou tvář s roztomilými dolíčky ve tváři, když se smál.
,,Pozítří. Jsi nějaký skleslý." Remus stáhl ruku ze Siriusova obličeje, na což se Sirius zamračil ještě víc a nespokojeně zamručel.
,,Od půlnoci si nic nepamatuju. Divíš se mi?" Sirius si uraženě odfrkl, když se Remus začal potichu smát.
,,Pořád nemůžu uvěřit, že sis mě vzal..." Remusovi úsměv z tváře opadl a nahradil se nevěřícný poloúsměv.
,,Jak to myslíš?" Otázal se nechápavě o něco starší mladík.
,,Nechápu, jak sis mohl dobrovolně vzít takovou zrůdu, jako jsem já-" Remus se zasekl a překvapeně se díval na odcházejícího Siriuse. ,,Kam jdeš?"
,,Nebudu poslouchat takové sračky." Sirius se na Remuse naštvaně ohlédl, než zmizel na chodbě.

,,Siriusi... Notak." Remus se posadil na Siriusovu postel. Když ani na to jeho manžel nereagoval, pomalu si klekl nad něho a začal jej líbat na krk. Sirius slastně přivřel oči a vydechl.
,,To je nefér. Jsem naštvaný." Sirius mírně zatahal Remuse za vlasy.
,,Já vím." Remus zvedl hlavu a políbil Siriuse na rty.
,,Nemluv tak o sobě." Sirius se odtáhl a podíval se Remusovi do očí. ,,Prosím."
,,Budu se snažit." Remus si povzdechnul a vstal se Siriusovy postele. Posadil se na svou postel a zavřel oči. Ucítil Siriusovy rty na krku.
,,Víš, že tě miluju?" Zavrněl Sirius a dál Remusovi kladl polibky na klíční kosti. Rukama zajel pod jeho tričko.
,,Víš, že jsi pořád neskutečně nadržený?" Zavrněl sladce Remus. Sirius zvedl hlavu a zářivě se usmál.
,,Jo." Sirius nevinně zamrkal. Rukama stále přejížděl po Remusově hrudníku.
,,Bojím se, že brzo ti přestanu stačit." Remus na Siriuse tragicky pohlédl.
,,To si nemyslím. Protože pokaždé jsem po sexu unavený já," namítl Sirius. ,,A navíc-"
,,Jsi strašně ukecaný, lásko." Remus zapletl prsty do Siriusových vlasů a přitáhl si ho do polibku.
,,A to vadí?" Sirius zvedl obočí.
,,Hm.... Někdy." Remus se na chvíli zamyslel a potom přikývl. Potom se na Siriuse drze ušklíbl. Sirius nevěřícně zakroutil hlavou. Prsty začal přejíždět po lemu Remusových kalhot. ,,Musím ti překazit plány. Zachvilku přijde Peter." Remus se na Siriuse smutně usmál a vzal Siriuse za ruce a vytáhl ke zpod svého oblečení.
,,Jsi zlý," zakňučel Sirius. Remus se nahnul a jemně ho políbil.
,,Já vím." Remus se omluvně usmál. Sirius uraženě nafoukl tváře a vstal z postele. Vlkodlak svého manžela chytil za nadloktí a rychle se se smíchem vyhoupl do stoje. Černovlásek párkrát zamrkal. ,,Ne! Sakra.... Tohle na mě už nezkoušej!" Remus si duhou rukou zakryl oči, aby neviděl slzy v Siriusových očích.
,,Na tebe to funguje vážně dobře." Sirius se ušklíbl a přivinul se k Remusovi.
,,Vážně jsi nechodil do Zmijozelu?" Zeptal se Remus zvědavě.
,,Ne," odvětil Sirius se zářivým úsměvem.
,,Jsi hrozný manipulant." Remus nevěřícně zakroutil hlavou, na což se Sirius ještě víc zašklebil.
,,Víš, jaká by tu beze mě byla nuda?"
,,A klid?"
,,Jseš hroznej!" Sirius se hlasitě zasmál hlavu zabořil do Remusovy hrudi a pořád se smál.
,,A zamilovanej." Remus souhlasně přitakal. Sirius se na Remuse se skousnutým rtem podíval.
,,A romantik, jak tak koukám," usmíval se Sirius.
,,Jenom s tebou. To jsi věděl, ne?" Sirius obmotal ruce okolo Remusova pasu a přikývl. Otřel své rty o Remusovy a ihned se odtáhl, když uslyšel otevíraní dveří. Oba se otočili a spatřili tlemícího se Jamese. ,,Můžeš vypadnout?"
,,Jo. Kazíš nám hezkou chvilku," zamračil se Sirius. James se zašklebil a přišel k nim. Objal je kolem ramen a podíval se první na Remuse a potom i na Siriuse.
,,To mě sice mrzí, ale...." James udělal dramatickou pauzu. ,,Dáme trojku?" James zakmital obočím. Sirius se začal šíleně smát. Remusovi zacukaly koutky a zavrtěl hlavou.
,,O Siriuse se nedělím."
,,Lakomče." James přihmouřil oči a lehnul si na Remusovu postel. ,,Nezapomínej, kdo měl Siriuse první." James varovně zvedl prst. Sirius se pořád smál s hlavou opřenou o Remusovo rameno.
,,Jsi kokot, Jamesi."
,,Taky tě miluju. Ale před Lily pssst. Žárlila by." James na Remuse flirtovně mrkl.

•‌Je krásné když víte, že vás někdo chce. Je krásnější když se o vás snaží. Je nádherné když nepřestává i když už vás má.

897 slov

I'll be good [Wolfstar]Kde žijí příběhy. Začni objevovat