36. Kapitola

1.8K 106 8
                                    

,,Remusi...." Sirius zmučeně zakňučel, když se už poněkolikáté přilepil na Remuse a pokoušel se mu vysléct košili nebo kalhoty, ovšem neúspěšně. ,,Miluju těěěěě! Prosím." Remus se Siriusem se domů přemístili dřív, jelikož Sirius se ztřískal ze všech nejvíc. Teď se nacházeli uprostřed chodby.
,,Siriusi, ticho! Kingsley s Moodym spí." Remus podrážděně sykl a dál se snažil Siriuse dostat do pokoje. Ikdyž.... Jestli Moody v noci spí, neví nikdo.
,,Remusi.... Notak." Sirius svou rukou znovu zajel pod Remusovu košili. Tentokrát Remus od sebe Siriuse neodstrčil, nýbrž si ho přitáhl a věnoval mu ukázkového francouzáka. Když se Remus odtáhl, Sirius stál s omámeným úsměvem pořád na stejném místě.
,,Stačí?" Remus vzal Siriuse za ruku a zatáhl ho do pokoje.
,,Miluješ mě?" Sirius se zastavil uprostřed pokoje. Remus přišel ke skříni a jako minule začal hledat oblečení.
,,Samozřejmě, že tě miluju. Co je to za otázku?" Remus přišel k Siriusovi a začal ho vyslékat.
,,Nechceš se mnou spát." Sirius se zamračil a znovu se k Remusovi přilepil.
,,Protože jsi na sračky, zlato." Remus Siriuse obejmul a chvíli tak stáli. Potom se Remus odtáhl a položil Siriuse na jeho postel. Rozešel se ke skříni a taktéž se převlékl. Když se otočil, Sirius ho s úsměvem sledoval z Remusovy postele. Remus nevěřícně zakroutil hlavou a lehl si do postele za Siriusem.

Sirius se dobelhal do kuchyně, kde se zhroutil na židli vedle Remuse a Jamese.
,,Je mi blbě. Takže řekněte, že máte lektvar proti kocovině." Sirius si hlavu položil na stůl.
,,Přinesu ho." Alice vstala od stolu a za minutku se vrátila i s lektvarem.
,,Děkuju, Al. Miluju tě." Sirius se na ni usmál a lektvar vypil. ,,Moc si toho nepamatuju..." začal opatrně Sirius.
,,Přemístili jste se ještě před půlnocí. Byl jsi fakt na cáry. Pořád jsi se pokoušel Remuse vysléct. Byla to sranda. Ale povím ti, jestli ho takhle vyslékáš i když jsi střízlivý, moc si s tebou neužije." James se houpal na židli a provokativně se smál. ,,Dnes si asi závody nedáš, co?"
,,Naser si, Jamesi." Sirius podrážděně zavrčel.
,,Udělám ti kafe. Co na to říkáš?" Remus se na Siriuse tázavě podíval.
,,Že bych tě miloval ještě víc než teď," zamumlal Sirius, který usínal na stole. Remus před něj po chvíli položil hrneček, ze kterého se kouřilo. ,,Děkuju lásko."

Remus vešel do pokoje a uviděl Siriuse, jak něco hledá ve skříni.
,,Co hledáš?" Vlkodlak si sedl na postel a díval se na Siriuse. Neměl triko, byl jenom v boxerkách a měl vlhké vlasy.
,,Moje oblíbené triko. A.... Mám ho!" Sirius se s vítězným výrazem otočil a triko si oblekl.
,,Už je ti dobře?"
,,Je mi líp..." Sirius přišel k Remusovi a sedl si vedle něj. ,,Pamatuju si jenom, jak jsme se vykousli na chodbě a já se tě potom zeptal, jestli mě miluješ, protože se mnou nechceš spát a ty jsi řekl, že jsem na sračky nebo tak něco. Mám to v mlze," zasmál se Sirius.
,,Tak to si pamatuješ tu nejlepší část. Neboj, nespal jsem s tebou. Ikdyž jsi mě nenechal ani tak," ušklíbl se Remus.
,,Spím s tebou i normálně, takže mi je jedno, jestli jsem opilý nebo ne. Ale asi by mě pak mrzelo, že si to nepamatuju...." Sirius si skousl ret a zamýšleně se s přiblblým úsměvem díval před sebe.
,,Nikdy bych se nevyspal s opilým člověkem, když nejsem opilý tak, že nevím, co dělám." Remus si sedl směrem k Siriusovi. Podložil Siriusovu bradu prsty, otočil ho k sobě a něžně pohladil Siriusův spodní ret palcem, takže ho Sirius ze svého sevření zubů musel pustit.
,,Ale teď už opilý nejsem." Sirius se naklonil k Remusovi tak, že se jejich rty téměř dotýkali.
,,A nebylo ti náhodou špatně??" Položil Remus nevinnou otázku. Sirius protočil oči a odfrkl si.
,,Přestaň mlít a raději mě ošukej."
,,Jak si přeješ." Remus Sirius položil na postel a klekl si nad něj. Nejprve ho začal něžně líbat, nikam nespěchal. Potom se polibky staly prudší a vášnivější. Remus okouzlil místonost a zamčel dveře.

•Koukni se na sebe. Jsi na začátku tvýho života. Přestaň se bát. Nedrž jazyk za zuby. Přestaň se starat o to, co si ostatní myslí. Oblíkej se jak chceš. Říkej co chceš. Poslouchej hudbu, která se ti líbí. Pusť si ji nahlas jak jen to jde a zatancuj na ní. Jsi se v noci projet a zapomeň na to, že máš druhý den škola. Přestaň čekat na pátek. Žij teď. Udělej to teď. Riskuj. Říkej tajemství. Tenhle život je tvůj. Kdy si hodláš uvědomit, že si můžeš dělat co jen chceš?

750 slov


Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli by tady měl někdo zájem o gay příběh s Gideonem Prewettem (bratr Molly). Prosím všechny o odpověď♥️. Děkuju 🖤.

I'll be good [Wolfstar]Kde žijí příběhy. Začni objevovat