,,Nesnáším léto!" Sirius vztekle zavrčel a vyslekl si triko, jenž měl na sobě, za což ho Remus sjel káravým pohledem. Na zahradě seděli už všichni devatenáctiletí, tentokrát i s Peterem. Sirius zabíral jednu lavičku, na které ležel, přičemž ostatní seděli na dece v trávě kousek za lavičkou.
,,V zimě říkáš, že nesnášíš zimu. Zajímalo by mě, co ti teda nevadí," pronesl kousavým tónem James.
,,Drž hubu, Pottere." Sirius na Jamese ukázal prostředníček a dál si ho nevšímal. Náhle se rychle posadil a podíval se na ostatní. ,,Půjdeme se někam koupat. Třeba k nějakému jezeru, nebo tak."
,,Jo! Lily, Liluško, že půjdeme?" James se plamínky v očích podíval na Lily.
,,Jestli ostatní budou chtít..." Lily pokrčila rameny a otočila se na Remuse.
,,Já nejdu. Nedívej se na mě tak." Remus rozhodně zavrtěl hlavou.
,,Remusi, zlato, prosím, prosím, prosím... Strašně moc tě prosím!" Sirius vyskočil z lavičky a přišel až k Remusovi, na kterého hodil štěněcí pohled. ,,Prosím, lásko... Strašně tě miluju." Sirius si na Remuse sedl a obejmul ho okolo krku.
,,Lily, přemluv ho. Alice, Franku, Petere vy jdete, že ano?" James se nejprve podíval na Lily, pak ale pohled stočil na ty, kteří svůj názor doposud nevyjádřili.
,,My s Frankem určitě." Alice se usmála a podívala se na svého přítele, který přikývl. Peter po přemlouvání nakonec taky kývl.
,,Remusi, notak pojď, nijak ti to neuškodí." Lily se na Remuse podívala s prosbou v očích.
,,Nestojím o pohledy lidí na ty jizvy. Navíc se tam můžou objevit smrtijedi." Sirius po slovech mladého vlkodlaka protočil oči.
,,Jestli se na tebe bude někdo dívat, tak za ním osobně přijdu a řeknu mu, že jsi můj. Možnost, že se tam smrtijedi objeví, je velmi malá a navíc nás tam bude hodně. Budeme připravení na cokoliv. Notak prosím..." Sirius si od Rema ukradl jeden polibek. ,,Prosím. Udělám cokoliv," zašeptal Sirius svůdně do Remusova ucha tak, aby to slyšeli jen oni dva.
,,Cokoliv má velký rozsah, Sirie..." Šeptl Remus zase tak, aby to nikdo jiný neslyšel.
,,Tak hele vy dvě hrdličky, přestaňte cukrovat, protože jinak mě začnou bolet zuby. A když mě bolí zuby, tak jsem protivný. A zvlášť na ty, co mi to způsobili. A když jsem protivný, tak nemám daleko k vraždě!" James se nevinně usmál, když se na něj všichni buď zvědavě nebo se smíchem podívali. ,,Takže jdeš, Reme?"
,,Ne."
,,Ano," řekli naráz Sirius s Remusem. Sirius se na Remuse zamračeně podíval. ,,On si to ještě rozmyslí..." Sirius nespouštěl pohled z Remuse, který ho sledoval bedlivě pozoroval. ,,Že ano, lásko?" Sirius se sladce usmál, nečekaje od Remuse odpověď. Když se Remus už nadechoval, aby odporoval, ale Sirius se mu pohotově mu přilepil na rty. Něžně mu stiskl spodní ret mezi zuby a odtáhl se. ,,Rozmyslíš."
,,Petere, kde jsi vůbec ten týden byl??" Lily se otočila na Petera.
,,Byl jsem u rodičů." Peter se nervózně ošil a odvrátil pohled.,,Remusi... Prosím. Prosím, vážně moc, moc, moc, moc. Remusku, strašně tě miluju, prosím tě." Sirius šel za Remusem, který se neohlížel a dál pokračoval do pokoje.
,,Siriusi, ještě si to rozmyslím. Ale spíš ne." Remus otevřel dveře a vešel do pokoje.
,,Prosím... Remusi..." Sirius zašeptal a zamrkal. Oči se mu zaleskly, což mělo na Remuse přesně ten účinek, který Sirius chtěl.
,,Fajn, půjdu. Hlavně nebreč." Remus se otočil na Siriuse a obejmul ho.
,,Je to trik. Prostě když chci, tak se dokážu rozbrečet, ikdyž nemám důvod." Sirius se zářivě usmál.
,,Teď nevím, jestli mám být naštvaný, nebo se smát," kroutil Remus nevěřícně hlavou. ,,V tom případě nejdu."
,,Ne! Už jsi řekl že půjdeš." Sirius se pohotově sedl na Remuse, který sedel na posteli. ,,Prosím."
,,Chci za to tunu čokolády." Remus se ušklíbl, na což si Sirius odfrkl a políbil ho. Remus zareagoval tím, že Siriuse povalil pod sebe, aniž by jejich rty rozpojil. Rty sjel až na Siriusův krk, když se dveře otevřeli. Remus se velmi neochotně odtáhl a podíval se směrem ke dveřím, mezi kterými stál Peter s vytřeštěnýma očima.
,,Pa-Pardon, já-já... Už mizím." Peter se otočil a vyšel na chodbu. Sirius se na Remuse se zadržovaným smíchem podíval.
,,Přivádíš Petere do rozpaků, zlato." Sirius zabořil hlavu do polštáře a začal se smát.
,,Radši bych přiváděl do rozpaků tebe..." Remus se ušklíbl a znovu Siriuse políbil. Potom se zase odtáhl a vstal. ,,Nerad bych, aby nás zase někdo nachytal." Remus pokrčil rameny a přišel ke stolu, ze kterého vytáhl čokoládu. Potom přešel zpět k posteli a posadil se na ni. ,,Važ si toho. Čokoládu jen tak někomu nenabízím," řekl Remus a nabídl Siriusovi řádek čokolády, který ho se smíchem přijal.,,Jdeš teda?" Podíval se na Remuse zvědavě James. Sirius nadšeně přikývl, na tváři vítězný úsměv. ,,Takže mám čekat, že nebudeš zase týden chodit?"
,,Vtipné Jamesi. Měl bych chodit normálně, ale člověk nikdy neví, že?" Sirius se falešně přeslazeně usmál, avšak úsměv mu hned spadl a zakroutil hlavou. ,,Kdy vyrážíme??"
,,Po obědě." Lily se na Remuse povzbudivě usmála.
,,Juchůůů. Už aby to bylo." Remus se zatvářil nanejvýš šťastně, ale bylo vidět, jak ironické to je.
,,Jdeš tam kvůli mně." Sirius na Remuse hodil káravý pohled.
,,Jdu tam kvůli čokoládě." Remus se na Siriuse podíval se zvednutým obočím. Ten jenom párkrát naprázdno otevřel pusu a potom si uraženě odfrkl, přičemž odvrátil zrak.
,,Takže budeš chodit!" Vykřikl James nadšeně. Remus si otráveně povzdechl. Když na Remusovy otázky Sirius nereagoval ani po snídani, Remus se nahnul k Siriusovu uchu a zašeptal: ,,Samozřejmě, že tam jdu kvůli tobě.",,Jestli mi teď řekneš, že ty plavky nemám, tak se zabiju!" Sirius už se asi půl hodiny přehraboval ve skříni a pořád nemohl své plavky najít. Černovlásek už začínal být zoufalí a značně rozmrzelý. Remus to celé sledoval z postele s úsměvem, který se pokaždé snažil schovat, když se na něj Sirius podíval. Po chvíli se nad Siriusem slitoval a přišel k němu.
,,Siriusi, zlato, nechtěl bys použít Accio?" Remus položil dlaň na Siriusovo rameno a soucitně se na něj podíval. Sirius se na něho otočil s otevřenou pusou.
,,To jsi to nemohl říct dřív!?!" Tichošlápek rychle vyskočil na zemi, chňapl po hůlce na svém psacím stole, který sloužil pouze na odkládání věcí. ,,Accio plavky." Hromada oblečení úplně v zadu skříně se rozletěla a vyletěl z ní tmavě modrý kus látky, jenž přistál Siriusovi v rukou. Jeho obličej se rozsvítil jako vánoční stromeček, čemuž se Remus musel smát. Mladý Black padl Remusovi okolo krku. ,,Miluju tě!"
,,Blázne." Remus se pořád smál a Siriuse si přitiskl blíž.
,,Ty máš plavky?" Sirius se odtáhl a rozhlédl se po pokoji.
,,Nebudu se koupat." Remus si zpátky lehl na postel a sledoval Siriuse.
,,Tak to teda ne. Sex ve vodě je prý nejlepší." Sirius přivolal i Remusovy plavky, které měly černou barvu.
,,Nevím, jestli si to uvědomuješ, ale nebudeme tam sami."
,,Nějak to zařídím."•Jen málokdy myslíme na to, co máme, ale vždycky na to, co nám chybí.
1137 slov
Ahoj, jo, já vím, že v osmdesátých letech se asi prostředníčky ještě neukazovaly, ale mně se to tam prostě hodilo😅.
ČTEŠ
I'll be good [Wolfstar]
FanfictionRemus Lupin. Záhadný chlapec s ještě záhadnější minulostí. Zamlklý a pesimistický. Na první pohled Smrtijed. Jizvy znetvořující jeho tělo, chladný pohled a minulost pestřejší než kdejakého starce. Chlapec, který nevěří, že by ho někde mohlo čekat št...