Skupinka sedmi mladých lidí se přemístila k jezeru, které nebylo zrovna blízko hlavního štábu Fénixova Řádu. Ve vodě bylo asi pět lidí a na břehu dva. Lily s Alicí se vydali k blízkému stromu, pod kterým si všichni roztáhli deky.
,,Pořád nemůžu uvěřit, že jsem se do toho nechal překecat." Remus nevěřícně zakroutil hlavou, na což se Sirius vítězně usmál.
,,Ahoj." Všichni se otočili na dvě přicházející dívky v plavkách, které ještě před chvílí leželi na dekách.
,,Ahoj." Lily se na obě usmála a podala jim ruku. ,,Já jsem Lily Potterová."
,,Anna Caldwellová." Menší brunetka s velkým úsměvem přijala nabízenou ruku.
,,Já jsem Anastasia Bakerová." Slova se chopila špinavá blondýnka, která byla stejně vysoká jako Lily.
,,Lily."
,,James Potter." James se také představil stejně jako Alice, Frank, Peter, Sirius i Remus.
,,A vy dva jste sourozenci nebo manželé?" Anna kývla směrem k Lily a Jamesovi.
,,Manželé," usmál se James. Anna chápavé kývla a otočila se na Alici s Frankem.
,,A vy-"
,,My jsme taky manželé." Alice chytla Franka za ruku. ,,Nechcete si přestěhovat deku k nám?"
,,To by bylo super!" Anastasia se rozešla k dece, kterou začala balit.
,,Tak ona to sbalí sama," pokrčila rameny Anna a flirtovně se usmála na Siriuse. Ten se jenom nejistě usmál. ,,A kde vůbec bydlíte?"
,,V Londýně." Remus po Anně hodil nicneříkající chladný pohled.
,,To je náhoda! My taky! S Anastasií bydlíme spolu v bytě, jsme nejlepší kamarádky." Anna nadšeně vypískla. To už se vracela i Anastasia.
,,Pomoz mi, prosím tě tu deku roztáhnout." Anastasia kývla na Annu, která jí přispěchala na pomoc. Lily s Alicí se začaly svlékat do plavek, které už měly na sobě. Toho se chytil James se Siriusem, Peterem a Frankem, kteří se taky svlékli. Remus si jen vytáhl knížku a posadil se na deku. Anastasia s Annou už čekali na ostatní, kteří se společně vydali do vody. Jezero bylo čisté a rozlehlé. V zadu byl rákos, což zaujalo Jamese. Sirius zůstal stát u Remuse.
,,Remusi..." Sirius se na Remuse se zvednutým obočím podíval.
,,Siriusi..." Remus se na Siriuse sladce usmál.
,,Siriusi! Pojď za námi!" Anna stála na po kotníky ve vodě a s velkým úsměvem mávala na Siriuse. Remus se zamračil a Sirius se se lstivým úsměvem podíval na Remuse a vydal se do vody. Remus s nevěřícným výrazem zakroutil hlavou a začetl se do knížky.Asi o půl hodiny později Lily celá udýchaná přišla na deku.
,,Reme, notak pojď do té vody." Lily se zabalila do ručníku a sedla si vedle Rema.
,,Lily, mě bez trika vážně nechceš vidět." Remus se smutně usmál. Když spatřil Annu kráčející k nim, pro.točil oči tak, aby ho neviděla.
,,Lily, můžu se tě na něco zeptat?" Anna se postavila před Lily, která přikývla. ,,Má Sirius holku?"
,,Ne, holku nemá, ale-" Lily se uchechtla a chtěla pokračovat, ale Anna jí přerušila.
,,Díky! Ani nevíš jak jsem ráda!" Anna se otočila utíkala zpět do vody.
,,Ale Ann!" Lily zakřičela, avšak Anna ji už neslyšela a byla už skoro u Siriuse. Remus se mračil a když uviděl, že Ann na Siriuse "jakože spadla", vstal a vyslekl si triko, následně i boty a kalhoty. Rychlím krokem se rozešel k vodě, do které následně i vešel. Nevšímal si překvapených pohledů Franka, Petera ani Anastasie a dál pokračoval k Siriusovi s Annou.
,,Reme!" Sirius se na Remuse nadějně podíval.
,,Zlato." Remus se usmál a podíval se na Annu, která byla přitisklá na Siriusovi. James s Lily a Frankem to se skrýváným úsměvem sledovali. ,,Mohla bys prosím uhnout?"
,,Proč jako?" Anna se zamračeně dívala na Remuse, jenž měl na tváři chladnou masku. Když uslyšel její otázku, přesladce se usmál.
,,Protože chci políbit svého přítele." Anna od Siriuse odstoupila a tvářila se nechápavě.
,,Cože?" Remus Annu ignoroval a dravě Siriuse políbil. Dlouze a vášnivě se líbali, a když se odtáhli, Anna měla vytřeštěné oči. Tentokrát na ně koukali všichni. I těch pět lidí, kteří byli asi třicet metrů od nich, se na ně dívalo.
,,Miluju tě. Jsi jen můj," šeptl Remus. Potom se odtáhl a vrátil se zpět na deku za Lily.
,,Wow! Remusi, to bylo... Myslím, že tímhle jsi Siriusovi ještě víc dokázal, jak strašně moc ho miluješ." Lily se tvářila nadšeně. Po dlouhé chvíli, co se Lily s Remusem bavili a James se Siriusem, Peterem a Frankem se navzájem potápěli, James zakřičel na Remus s Lily, ať jdou za nimi, že si zahrají kohoutí zápasy.
,,Reme, ty vezmeš Siriuse a Frank vezme mě. Potom si zahrajete vy, ale první my dva." James se ušklíbl a "vylezl" na Franka, stejně jako Sirius na Remuse. Po dlouhém a napínavém boji Sirius Jamese shodil.
,,Chci odvetu!" James hlasitě vykřikl a zamračil se.
,,Tak to ani náhodou! Mám celý ruce poškrábáný!" Sirius zakroutil hlavou a pod vodou s Remusem propletl prsty. Remus Siriusovi ruku stiskl. Teď se zrovna prala Lily s Anastasií, které držel James s Peterem.
,,Máš nádherné tělo, zlato," zašeptal Sirius a políbil Remuse na rameno.
,,Jasně." Remus se ironicky ušklíbl.
,,Máš strašně nízké sebevědomí." Sirius se nesouhlasně zamračil. Prsty přejížděl po svalech na břichu svého přítele. Remus pouze pokrčil rameny.
,,Neviděl jsi, jak se tvářila Anastasie?" Zeptal se Remus s lehce kousavým podtónem.
,,Je mi to úplně jedno. Já tě takhle miluju. Jediné, co na tobě nesnáším, je tohle." Sirius přejel prsty po znamení zla na mladíkovém předloktí, které bylo mrtvé. Lily s hlasitým zaječením spadla do vody, čímž přerušila jejich rozhovor. Když se vynořila, smála se. Potom šla Alice proti Anně, což vyhrála Anna. Vystřídalo se ještě několik dalších dvojic. Anna dala Lily svou adresu a i s Anastasií odešly. Těch pět cizích lidí odešlo ještě před Annou a Anastasií. Členové řádu na místě zůstalo ještě hodinu a potom se všichni přemístili zpět.,,Určitě budu spálený," nadával Remus.
,,Ale notak...." Sirius protočil oči a ohlédl se na Remuse jdoucího za ním. ,,Jak jsi mě dnes políbil v tom jezeře, bylo skvělý." Sirius si nervózně skousl ret.
,,Nikdo nebude šahat na to, co je moje," zavrčel Remus, natiskl Siriuse na zeď a něžně otřel své rty o ty jeho. ,,Nikdo."•Většina lidí je tak šťastná, jak šťastná se rozhodla být.
1013 slov
ČTEŠ
I'll be good [Wolfstar]
Fiksi PenggemarRemus Lupin. Záhadný chlapec s ještě záhadnější minulostí. Zamlklý a pesimistický. Na první pohled Smrtijed. Jizvy znetvořující jeho tělo, chladný pohled a minulost pestřejší než kdejakého starce. Chlapec, který nevěří, že by ho někde mohlo čekat št...