Když Lily s Jamesem vešli do kuchyně, Remus se Siriusem už tam seděli, stejně jako Peter.
,,Kluci! Pomoc. Už od včerejška je s ní k nevydržení." James se s hraným vyčerpáním zhroutil na židli. Lily protočila oči a výjimečně si sedla naproti Remuse, kde normálně sedával Frank. Zvědavě na Remuse kývla s jasnou otázkou ve tváři. Remus s jemným úsměvem přikývl. Lily nadšeně vypískla a zatleskala. James se na ni podíval pohledem, jakoby se zbláznila. Sirius si levou rukou unaveně podpíral hlavu a pravou si míchal čaj. Dělalo mu obtíž sedět, navíc po minulé noci byl značně unavený, takže je moc nevnímal. James svůj pohled zaměřil na jeho levý prsteníček. Zamračil se a jeho ruku s trhnutím položil na stůl. Siriusova hlava klesla dolů, ale Sirius se hned vzpamatoval a narovnal ji.
,,Ty debile! Co to kurva děláš?!" Vyjel na něj podrážděně Sirius.
,,Co to je?" James prstýnek podezdřívavě pozoroval.
,,Co asi?" Sirius vztekle zavrčel a vytrhl se Jamesovi.
,,Merline ty jsi ale protivný," protočil James oči. Sirius neurčitě zamručel a opřel se o Remusovo rameno.
,,Zásnubní prstýnek," odpověděl Remus a zakousnul se do chlebu se šunkou.
,,Cože?"
,,Je to zásnubní prsten," vysvětlil Remus.
,,Takže jako.... Vy dva... Jste... Požádals ho o ruku?!" James nadšeně vyjekl stejně jako předtím Lily.
,,Jo." Remus protočil oči.
,,To je skvělý! Kdy bude svatba?! Budu svědek." James zatřásl Siriusovým ramenem.
,,Gratuluju," zahuhlal Peter s plnou pusou.
,,Děkujeme Petere. A ty brzdi, Jamesi. Zasnoubení jsme teprve od včerejška. Myslíš, že jsme už přemýšleli nad datumem? A jo, budeš můj svědek. Tvůj, zlato?" Sirius se otočil na Remuse. Na to, jak byl před chvílí protivný, je teď celkem živý, pomyslel si vlkodlak.
,,Lily, půjdeš mi za svědka?"
,,Samozřejmě!" Lily vstala a sedla si vedle Remuse.
,,Lily," usmál se Remus na Siriuse.
,,Fajn..." Sirius se zazubil a krátce Remuse políbil.,,Jak si to představuješ?" Nahodil jen tak náhodou Remus, když spolu leželi na posteli.
,,Jako tu svatbu?" Když Remus přikývl, Sirius se zasněně usmál. ,,Napadlo mě, že bychom ji mohli udělat v květnu. Všechno bude rozkvetlé, tak by to bylo super, nemyslíš?"
,,To zní skvěle." Remus se usmál a dál Siriuse hladil ve vlasech.
,,Chtěl bych to na louce.... Mezi rozkvetlými květinami.... Bylo by to strašně romantický.... Ale kdyby sis to představoval jinak, tak-"
,,Je to dokonalé, Sirie. Já nad tím nepřemýšlel, takže přijímám cokoliv navrhneš," přerušil Remus Siriuse.
,,Fajn. Ale kdybys s čímkoliv nesouhlasil, tak to řekni."
,,Neboj," broukl polohlasně Remus.
,,A kdyby to nešlo na jaře, tak by se mi to líbilo na podzim. V lese, všude by bylo spadané listí... Bylo by to všechno hezky barevné. Ale víc se mi líbí ta louka." Sirius byl tak zabraný do svých představ, že si ani nevšiml, že se na něj Remus už hodnou chvíli s úsměvem díval.
,,Máš to naplánované. A mně se taky víc líbí louka," souhlasil Remus.
,,Přemýšlel jsem o tom na svatbě Jamese a Lily. A potom včera večer.... Takže to mám celkem jasný.",,Takže, jak reagoval?" Lily se posadila na postel a usmívala se.
,,Ehm... Normálně? Nechápu otázku." Remus se lehce zamračil.
,,Prostě to popiš." Lily protočila oči a pořád se usmívala.
,,Vzal jsem ho do té restaurace a potom do parku. On mi poděkoval, že to bylo hezký a potom jsem mu začal říkat takový ty romantický kraviny, prostě jsem mu vyznal lásku. Zeptal jsem se ho, jestli si mě vezme a on řekl ano. Potom jsme se políbili a přemístili se domů. Chceš i podrobnej popis, co jsme dělali potom doma?" Remus se ušklíbl a hodil na Lily zvědavý pohled.
,,Klidně." Lily protočila oči a zasmála se.
,,Fajn, takže potom jsme šli do sprchy, jelikož v pokoji byl Peter, líbali jsme se, potom jsem si ho připra-"
,,Dobrý, dobrý, víc slyšet nepotřebuju. Nejsem James," zasmála se Lily. Náhle znervózněla. ,,Ty Remusi.... Neřekneš to nikomu?"
,,Neboj se." Remus se usmál a sedl si na postel vedle Lily.
,,Myslím, že jsem těhotná." Lily se nervózně kousala do rtu.
,,Tak to je skvělé, ne?" Remus se na ni usmál.
,,Jo to jo, ale bojím se. James bude rád, z toho strach nemám a to dítě chci. Jenom.... Se bojím, co ho bude čekat. Narodí se ve válce a kdoví. Třeba nepřežijeme a-a.... Co by s tím dítětem bylo? Co když ho Voldemort zabije? Mám šílený strach, Remusi." Lily se zaleskly oči.
,,Neměj strach.... Možná není jistý zítřek.... Možná není jisté, že přežijeme. Ale já ti slibuju, že kdyby se vám něco stalo, já se Siriusem se o to dítě postaráme. Jestli přežijeme." Remus Lily povzbudivě stiskl rameno a podíval se jí do očí.
,,Děkuju, Remusi. Děkuju." Lily padla Remusovi okolo krku. ,,Chci to Jamesovi říct na Vánoce. Myslíš, že je to dobrý nápad?"
,,Je to skvělý nápad. Myslíš, že je dobrý nápad, abychom tu svatbu udělali v květnu?" Zeptal se Remus nejistě.
,,Páni. To by bylo skvělé, protože všude by byly rozkvetlé květiny, prostě romantika," usmála se Lily.
,,Právě proto.",,Kdy bude ta svatba?" Naléhal pořád James.
,,Domluvili jsme se na květnu." Sirius pokrčil rameny.
,,To je super! Takže tak v únoru to začneme chystat. Koho všechno pozvete?" James přivolal pergamen, brk a inkoust. Podíval se na Siriuse se zvednutým obočím.
,,Jamesi prosím. Jsem strašně unavený a nemám na to teď náladu. Až to s Remem probereme, tak ti dám vědět a ty nám s tím pomůžeš, dobře? Ale teď mě prosím nech," zaskuhral Sirius.
,,Ok, brácho. Ale příště se tomu nevyhneš. Máš štěstí, že chápu váš sexuální život."•Dělej víc věcí, které tě dělají šťastným.
916 slov
ČTEŠ
I'll be good [Wolfstar]
FanfictionRemus Lupin. Záhadný chlapec s ještě záhadnější minulostí. Zamlklý a pesimistický. Na první pohled Smrtijed. Jizvy znetvořující jeho tělo, chladný pohled a minulost pestřejší než kdejakého starce. Chlapec, který nevěří, že by ho někde mohlo čekat št...