Safae is al twee jaar getrouwd met Oualid. Oualid vroeg Safae meteen ten huwelijk want hij wist meteen dat zij de ware is.
Safae heeft een kind Anouar, hij is 1,5 jaar. Ze wonen in Rotterdam in een groot huis. Te groot voor maar 3 mensen als je het mij vraagt.
Safae is afgestudeerd als verloskundige. Ze houdt heel erg veel van haar baan en verdiend ook haar eigen centjes.
Oualid is een drugdealer. Hij is de baas van zijn 'zaak'. Safae vind dat hij moet stoppen maar Oualid zegt altijd "hoe wil je anders je kind opvoeden" een van Safae's zwakte punten is haar zoon, Anouar.
Oualid heeft veel vijanden maar ook veel vrienden. Hij heeft alleen 1 zus en 2 broers maar die wonen niet in Nederland.
Hij spreekt ze ook nooit omdat hij niks met hun te maken wilt hebben. Hij heeft al genoeg aan Safae. Oualid is helemaal verliefd op Safae.
Hij doet alles om haar blij en gelukkig te maken maar ook haar te beschermen. Hij wilt haar nooit meer kwijt.
Safae: 23 jaar, Marokkaans. Rustig meisje, maar als ze vind dat ze gelijk heeft dan doet ze er alles aan. Ze geeft veel om andere.
Overige personages:
Oualid: 24 jaar, Marokkaans. Is een beetje koppig. Wilt altijd gelijk hebben en laat zich door niemand comanderen. Doet alles om Safae en zijn zoon Anouar te beschermen.
Anouar: 1,5 jaar oud.
Aleyna: 22 jaar. De beste vriendin van Safae. Ze zijn al beste vriendinnen sinds kleins af aan. Ze zijn heel vaak samen.
Amel: 28 jaar. De zus van Safae. Ze hebben niet echt een perfecte band maar kunnen wel samen door 1 deur.
Souhaila: 25 jaar oud. De jongste zus van Safae. Hun band is wel echt goed. Souhaila geeft heel veel om Safae.
Yasmmine: collega van Safae. Ze kunnen het goed vinden samen en spreken af en toe af
Badr: Beste vriend van Oualid, hij en hem zijn partners nooit uit elkaar te halen. Je zou bijna zeggen dat het broers zijn.
Safae heeft verder geen broers, alhoewel ze dat wel graag had gewild. Ze heeft niet veel vrienden maar dat wilt ze graag zo houden. Ze houdt ze vooral bezig met haar gezin.