Dagen liepen voorbij te gaan en Oualid en ik spraken nog steeds niet tegen elkaar. Na wat hij had gezegd liet ik hem met rust en hij deed het zelfde. We sliepen en aten ook niet meer samen. Ergens deed dit mij heel erg pijn want het leek alsof we elkaar niet meer kende.
Het was vandaag de verjaardag van mijn zus, Souhaila. Ze is 26 jaar geworden. Ze geeft een feestje voor familie en vrienden en nodigde ons ook uit. Maar ik weet niet hoe ik dit aan Oualid moet gaan vertellen.
Ik liep naar de kamer van Anouar en zag dat hij wakker was geworden. "Halloo schatje van me" fluisterde ik. Ik kuste hem op zijn wangetjes en legde hem op zijn verschoonbed. Ondertussen maakte hij allebei babygeluiden ik moest ervan lachen. "Ga je lekker badje doen?" zei ik met een babystem. Anouar lachte helemaal blij naar me en ik kuste hem weer. Zijn schattigheid kan ik gewoon niet weerstaan.
Ik deed zijn kleren uit en nam hem mee naar zijn badje. Ik waste hem en speelde met hem. Aan het eind moest hij huilen want hij wilt altijd in bad blijven. Ik moest hem sussend aankleden en liep met hem naar beneden. Ik legde Anoaur in zijn babyhoekje met speelgoed. Ik deed babytv aan voor Anouar en deed het raam open en maakte het huis een beetje en appte met Aleyna.
S: Kom je mee naar Souhaila?
A: Ohschaaat je moest eerder zegge ik moet werken vandaag
S: Ahw echt, shit man. Ja is niet erg als ik alleen ga maak niet uit x
A: Alleen? Kan Oualid niet?
S: Idk we praten niet
A: Nog steeds niet? Jullie moeten het echt goed maken hoor Safae...
S: Dit keer mag hij beginne want hij zat ook fout
A: Kom op je bent beter dan dit begin jij gewoon.
S: Komt goed, werkste nog❤️
A: Ty habibti💕
Ik sluitte mijn telefoon en waste mijn borden af. Nadat ik klaar was hoorde ik de deur dichtgaan van de voordeur hal. "Ppppaappaah" zei Anouar heel blij. Omg dat kan hij wel als eerst zeggen. Oualid kwam lachend aanlopen en tilde Anouar meteen op. "Mijn soldaatje kan je eindelijk papa zeggen yek" zei Oualid lachend. Ik lachte en liep naar boven. Oualid zei geen eens hallo tegen mij. Ik nam een douche en maakte mezelf alvast klaar. Deed een beetje heftige make-up op en trok mijn hakken aan:
(De rok komt net boven de enkels)
Ik liep naar beneden en zag Oualid naar mij staren. Ja ga maar lekker kwijlen dacht ik bij mezelf. "Waar ga jij?" vroeg Oualid een beetje jaloers. "Naar Souhaila, ze heeft ons uitgenodigd om naar haar feestje te komen" "Niet eens je zegt iets tegen mij?Deze vrouw.." zei Oualid en hij liep naar boven. "Ik zeg het nu toch wjw" zei ik geïriteerd. Ik loop naar Anouar en til hem op. Ik nam hem mee naar zijn kamer en kleedde hem om:
Ik lachte naar Anouar en nam hem mee naar mijn kamer. Daar zag ik Oualid luchtjes spuiten op zijn kleding. Hij had een dsquared shirt met een dsquared broek en louboutin schoenen aan. Hij zag er zo mooi uit damn boy🥵🤤. "Ahw Anouar gekke fixer" zei Oualid als hij Anoaur ziet. "Ga je mooie dames scoren vanavond?" vroeg Oualid aan Anouar. Hij deed gewoon alsof ik er niet bij was. Ik overhandigde Anouar aan hem en liep naar beneden. Ik pakte mijn tas en wachtte op Anouar en Oualid. Oualid kwam pratend naar beneden, hij was aan de telefoon. "Zeg wollah hij gaat niet die geld geven?!" hoorde ik Oualid zeggen. We liepen samen naar beneden naar de oprit. "We gaan met die zwarte" zei Oualid tegen mij zonder me aan te kijken. "Safe broer ik spreek je later ja" zei Oualid en hij hing op. Hij deed Anouar in zijn babystoel en stapte zelf in. Ik stapte ook in en Oualid begon te rijden.
"Kunnen we even stoppen bij de bijenkorf ik moet een pakketje ophalen" zei ik. Oualid knikte en deed de muziek aan. Ik maakte een paar snaps en voelde Oualid's blik op mij branden. Boeit me geen ene reet hij mag lekker kijken tot zijn ogen eruit vallen. We kwamen aan bij de Bijenkorf en ik stapte snel uit. Ik rende op mijn hakken naar binnen en ging bij de rij staan. Ik werd bekeken door veel mannen in de winkel en voelde me een beetje ongemakkelijk. "Hi kan ik u ergens mee helpen?" "Jaa ik kom mijn pakketje ophalen, mijn naam is-" "Mag ik je snap?" vroeg de man achter de kassa. Ik keek hem raar aan. "Sorry, wat is je naam?" "Safae *****" zei ik. Hij keek onder zijn la en gaf mij een pakketje. "Bedankt" zei ik. Ik rende snel terug en stapte in. Ik hoorde jongens fluiten maar toen ze Oualid zeggen werden ze stil. "Ja wees maar stil kanker flikkers" zei Oualid geïriteerd. Ik lachte in mezelf en keek uit het raam.
-
Aangekomen bij Souhaila
Ik belde aan en de deur werd meteen geopend. "Heey!" riep Souahaila blij. "Gefeliciteerd" zei ik en ik omhelsde haar. Ze bedankte me en gaf Oualid ook een omhelsing. Binnen was de muziek heel luid en ik wachtte tot Souhaila voorop liep. Ik zag veel jongens en ze scande mij heel erg. Oualid zag het ook en hield me vast bij m'n heup. Ik wist dat hij dit express deed. "Jullie kunnen hier zitten" zei Souhaila en ze wees naar twee stoelen de vrij stonden. Ik bedankte haar en liep met Oualid naar de tafels. "Leg iets op je benen" hoorde ik Oualid fluisteren in mijn oren.
"Ik heb niks meegenomen" fluisterde ik terug. Ik zag dat Oualid hierdoor geiriteerd van raakte. Ja wat wil je dat ik doe man. "Is dit je zoon?" vroeg een meisje aan mij. Ik knikte en gaf Anouar een kusje. "Hij is echt heel schattig en mooi, hij lijkt op je" zei ze. "Dankjewel!" zei ik en ik keek even op mijn telefoon. Ik zag dat Oualid naar de tuin was gegaan bij de 'shishabar'. "Safae?" hoorde ik iemand roepen. Ik keek om en zag Amel. Mijn oudste zus. "Hey" zei ik. Ze liep naar mij toe en omhelsde mij. "Sinds wanneer heb je een zoon?" vroeg ze verrassend. "Bijna 2 jaar" zei ik. Ze keek naar Anouar en tilde hem op. "Wat ben jij een schatje zeg" zei Amel tegen Anoaur. "Waar is Oualid?" "In de tuin" Ze knikte. "Waar zijn jou kinderen?" vroeg ik aan Amel. "Thuis, met de oppas, mijn man is op zakenreis" zei Amel. "Oh leuk leuk, en waar woon je nu?" "In Belgie, Nederland is niks voor mij" zei Amel. "Ja belgie is een mooie land" zei ik. Ik keek voor mij en zag een jongen steeds naar mij kijken. Kan hij niet zien dat ik een zoon heb, echt gatver gewoon. "Wie is dat?" vroeg Amel. "Wollah meh ik weet hij kijk heletijd naar mij vierzeik dat hij is" zei ik boos. Ik keek hem vies aan en hij lachte naar mij. Walgelijk. "Moet ik je helpen?" vroeg Amel. Ik schudde mijn hoofd en pakte Anouar van Amel schoot. "We gaan zingen jongens!!!" hoorde ik iemand via een microfoon zeggen. Iedereen stond op en de mensen die buiten stonden liepen naar binnen inclusief Oualid. Souhaila ging voor de taart staan en iedereen begon voor haar te zingen en iedereen ging snappe. Nadat we gezongen hadden aten we de taart en gingen mensen dansen. Ik ging gewoon praten met oude kenissen en vrienden van Souhaila. "We gaan naar huis" hoorde ik Oualid zeggen. "Hoezo zo vroeg?" "Zovroeg? Het is bijna twaalf uur je zoon moet slapen" zei Oualid heel boos. Ik rolde met mijn ogen en nam afscheid van Souhaila en Amel. Souhaila vond het jammer dat ik zo snel weg moest gaan. Ik beloofde haar dat ik snel weer langs zou komen. We liepen naar de auto en stapte in. Ik legde Anouar in zijn babystoel en hij viel meteen in slaap. "Ik ga even snel naar de wc" Oualid keek geiriteerd naar mij en gebaar dat ik op moest schieten.