30.

653 31 5
                                    

Safae

"Hey, waarom waren jullie boven?" Vraag Oualid als hij ons ziet aankomen lopen.

"We weten het geslacht, toch Safae?" Zegt Aleyna. Ik schrik en knik hevig.

"Omg habiba vertel!" Zegt Oualid blij. Ik geef hem een zwakke glimlach en probeer ze blij mogelijk te doen.

"Het is wordt meisje" Zeg ik. Oualid sprong meteen naar me toe en omhelst me stevig. "Wollah habiba ben zo blij om te horen dat we een meisje krijgen, ze wordt net zo prachtig als haar moeder" Zegt Oualid en hij zoent mij kort.

Zijn glimlach verzwakt meteen als hij ziet dat ik niet zo blij ben als hem.

"Wat is er aan de hand?" Vraagt hij kalm. Ik kijk Aleyna aan en zij kijkt mij aan. "Stop met kanker spelletjes spelen en vertel wat er is, nu!" Zegt hij iets bozer.

"Uhm het gaat over de persoon die mij heeft bedreigd.." Zegt Aleyna.

"Ja we zijn nog bezig met zoeken wie hij is, maar wat is met die persoon?" Zegt Oualid met een gespannen stem. Hij ziet er heel gespannen uit het doet me echt pijn om hem zo te zien.

"Vertel wat hem is Aleyna!" Schreeuwt Oualid dit keer boos. Ik schrik van zijn uitbarsting en Aleyna ook.

"Het is... het is.." Begint Aleyna.

"Het is Badr" Maak ik af. Oualid kijkt me verwarrend aan. Hij kijkt naar van mij naar Aleyna en dan weer terug naar mij.

"What the fuck denk je dat je mee bezig bent?!" Schreeuwt Oualid boos. "Wil je mij vrouw erin luizen, gedraag je een beetje Aley-" "Ze spreekt de waarheid Oualid!"Schreeuw ik terug. "Al die tijd was het Badr! En wij maar denken dat het Naim was of iemand anders van je vijanden terwijl het gewoon je beste vriend was!" Oualid kijkt me met waterige ogen aan.

"Dat kan niet dat kan echt niet waar zijn... Badr?" Ik kijk Oualid verdrietig aan.

"Hij heeft Safae ook nog verkracht..." Zegt Aleyna.

Ik kijk haar met grote ogen aan en schrik zo erg dat ik bijna omval. Aleyna kijkt mij aan en ik kijk haar boos aan.

"HIJ HEEFT HAAR WAT? Aleyna als dit een kanker grap is moet je echt ophouden want het is niet grappig!" Zegt Oualid boos. "Het is geen grap Safae vertelde het me vandaag toen ik bijna van het raam wou springen" Zegt Aleyna.

Ik kom niet uit mijn woorden en Oualid kijkt me woest aan. "Safae? Alsjeblieft? Safae? Vertel dat ze liegt! Wollah ben kanker serieus nu!" "ZEG DAT ZE LIEGT!!!" Schreeuwt Badr boos en hij gooit een stoel omver. "Ik- Hij- Hij heeft me verkracht Oualid... Het s-spijt me zo erg" Zeg ik en ik slik de brok die in me keel zat door.

Ik zal neer op de grond en alle tranen die ik probeerde in te houden zijn nu allemaal op mijn wangen. Oualid is helemaal stil en houdt zijn handen vast. Hij kijkt me niet eens aan niks. Gewoon pure stilte. "Ik ga hem vermoorden, wollah ik zweer op mijn leven zijn laaste adem gaat voor mijn neus zijn. Ik ga die kankerhoerzoon zo hard vermoorden hij gaat mij smeken om te blijven leven en ik vermoord hem nog steeds!" Schreeuwt Oualid en hij slaat zij. vuist tegen de muur.

Ik begin te huilen en kijk Aleyna aan. "Safae? Waarom heb je niks ver- waarom heb je niks verteld? Je hebt heel deze tijd- Ik moet echt even weg voordat ik iets doe waar ik spijt van ga krijgen" Zegt Oualid en hij slaat de deur heel hard achter zich dicht. Ik haat mezelf enorm.

-

I Trusted You.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu