38.

695 24 7
                                    

"Safae?Schat?" Hoor ik Oualid zeggen.

Ik open mijn ogen moelijk en zie hem voor me staan.

"Ik heb Anouar naar school gebracht en Maroua melk gegeven via de flesje. Ze slaapt nu" Zegt Oualid.

"Ahw zo lief ben je! Dat had je echt niet hoeven doen babe, je was zo moe gisteren" Zeg ik met een vermoeide stem.

"Tuurlijk wel habiba het is mijn plicht. Ik kom iets voor 2 uur terug dan kunnen we samen Anouar ophalen van school en gaan we gelijk naar de garage om een nieuwe auto voor je te halen" Zegt Oualid.

Aan zijn gezicht te zien kon ik niet weigeren dus knik ik maar.

"Ik hou van je habiba, tot vanmiddag" Zegt hij en hij drukt een korte zoen op mijn lippen en verlaat de kamer.

"Ik ook van jou" Zeg ik nog zacht en ik lig nog even voor een kleine half uur in bed.

-

Ik poets mijn tanden en neem een korte douche. Als ik klaar ben kijk ik naar Maroua.

My baby is still sleeping.

Ik loop naar de kledingkast en kijk wat ik aan kan trekken.

Uiteindelijk heb ik een beslissing genomen en trek ik dit aan:

Als ik een outfit heb gekozen probeer ik Maroua langzaam wakker te maken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik een outfit heb gekozen probeer ik Maroua langzaam wakker te maken.

"Liefje..liefje tijd om wakker te worden" Fluister ik en schud haar voorzichtig wakker.

Ze open haar ogen na een paar seconden en begint meteen te krijsen. Ik tik haar meteen op en probeer haar te sussen. "Het is oke mama is hier schatje, gaan we zometeen je grote broer ophalen van school hè?" Zeg ik tegen haar.

Ze kijkt me aan met haar mooie bruine ogen en stopt dan met huilen. Ik leg haar dan in bad en kan haar mooie zachte haartjes.

"Wat ben je mooi hè schatje?" Zeg ik tegen haar terwijl ze maar brabbelt.

"Mooiste baby van de wereld ben jij!" Zeg ik en ik til haar na een aantal minuten weer op en droog haar af.

Ik smeer haar in met zwitsal en geef haar een schattig outfit. (omslag)

-

Ik stop Maroua in de kinderwagen en neem de babytas mee en leg die eronder.

Ik ga even een stukje lopen met Maroua omdat het best wel mooi weer is. Ik pak de sleutels en neem mijn telefoon mee. Ik open de deur en zie opeens Oualid voor ons  staan.

"Hey, waar gaan jullie naartoe?" Zegt hij en hij geeft Maroua een kus op haar wang en mij op mijn lippen.

"We gaan even een stukje lopen" Zeg ik.

"Zonder mij? Wou je zonder mij gaan Maroua?" Zegt hij plaagend en hij kietelt haar lichtjes. Ze moet er van lachen waardoor hij ook lacht en ik uiteindlijk ook.

I Trusted You.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu