Oualid
"Drie doezoe had hij gezegd toch?" Vroeg Badr.
Hij tikte me aan en ik schrok. "Wat the fuck doe je?" Zei ik geïrriteerd en ik keek weer naar mijn telefoon.
"Ik heb toch over die ene guy die jou zo terug betalen, Ewa hij heeft nog steeds niet gedaan" Zei Badr en hij schreef iets op een blaadje.
We waren beide in onze kantoor, waar we altijd geld tellen. Ik was heletijd bezig om te achterhalen wat er met Aleyna is gebeurd.
Ik ben namelijk niet dom en het kan nooit toeval zijn. Naim heeft wraak genomen. Ik geef het hem eerlijk toe hij heeft het goed gespeeld.
Hij weet dat Aleyna Safiyae beste vriendin is dus zou ik uiteindelijk ruzie maken met Safiyae wat we nu dus ook hebben.
Maar ik ken mijn vrouwtje ze draait wel weer bij.
"Ey Badr, heb jij nog wat gehoord van Naim?" Hij keek me raar aan nam het horen van die naam. "Wat is er aan de hand met Naim?" Vroeg Badr verbaasd. Ik stond op van mijn stoel en liep naar het raam.
Ik pakte een sigaret uit me zak en nam een hijs. "Hij probeert me weer te treiteren" Zei ik. "Zeg wollah? Had hij echt niet zijn lesje geleerd nadat we zijn moeder hadden ontvoe-" "Ik ga even ee belletje doen" Zei ik en ik liep de deur uit en toetste een nummer in. Dat ik haar nummer uit me hoofd wist zei al genoeg. Zij kan mij helpen.
Safiyae
Oualid en ik hebben nog steeds niet met elkaar gepraat omdat we beide heel erg koppig zijn. Hij ietsjes meer dan mij maar ewaja. Ik probeer de hele dag al Aleyna te bereiken maar ze neemt niet op
"Welkom bij de voicemail van 06-"Ik hing meteen op en gooide mijn telefoon op het bed. Waarom nam Aleyna haar telefoon niet op? Ik maakte me erg zorgen om haar.
Ik had echt het gevoel dat ik iets met doen maar ik zou echt niet weten wat. Ik nam een diepe zucht en liep naar beneden. Tijd om eten te maken voor mijn schatje.
Ik maakte snel een papje klaar voor Anouar en waste nog een paar borden af wat Oualid dus niet had gedaan.
Dit kan mij zo een erge stress geven wejoow. Ik liep voorzichtig naar Anouar kamer en zag dat hij in een diepe slaap was.
"Mijn kleine schatje, wordt wakker baby je moet eten" Zei ik voorzichtig en ik tilde hem rustig op.
Hij brabbelde zachtjes en deed langzaam zijn ogen open. Hij wreef over zijn ogen en keek heel verbaasd om zich heen. Hahaha zou schattig als die dat doet als die net wakker is.
"Je moet echt ophouden met je schattigheid straks gaat mama jou, opeten" Zei ik en ik kietelde hem.
Hij moest meteen lachen en we liepen samen naar beneden. Ik gaf hem zijn eten en hij at heel gemakkelijk. Terwijl ik hem eten gaf ging mijn telefoon af. Ik keek op en zag dat Oualid belde. Ik nam op en zette hem op de luidspreker.
Ik: Ja?
Oualid: Schat, ik heb goed nieuws
Ik: Wat dan?
Oualid: Ik weet wat er is gebeurd met Aleyna en misschien ook waar ze is
Ik: Wat? Wat heb je gedaan Oualid hoe bedoel je je weet waar ze, ik wil het eens weten doei.
Ik hing de telefoon op met een diepe zucht. Waarom gaat hij hiermee bemoeien? Het wordt allemaa maar ergers als hij zich ermee bemoeit ik heb hier dus totaal geen zin in.
Nadat ik Anouar eten had gegeven legde ik hem in zijn speelhoek en ruimde k het huis op. Mijn gedachtes bleven nog steeds bij Aleyna. Enkel minuten later hoorde ik de voordeur open gaan en wist dat dat Oualid was.
"Is ze thuis?" Hoorde ik een ander stem zeggen. "Ja sowieso wel" Hoorde ik Oualid zeggen.
Ik draaide me om en zag Badr en Oualid. "Hey Safae, allesgoed?" "Hey Badr, jaa gaat prima dankjewel. Wil je wat drinken?" Hij knikte en liep meteen naar Anouar en tilde hem op.
Ik liep naar de koelkast en voelde opeens iemand aan mij arm trekken.
"Waarom sprak je zo tegen mij aan de telefoon?" Vroeg Oualid een beetje boos.
Badr kon ons niet horen omdat de tv aan stond voor Anouar.Ik trok mijn arm terug en keek hem boos aan. "Laat me met rust Oualid ik wil niet met je praten" Zei ik en ik pakte een blikje uit de koelkast.
Ik zag nog een stukje appeltaart en moest aan Badr denken. "Badr wil je appeltaart?" Riep ik. "Jaa lekker" Riep hij terug.
"Waarom doe je nou weer zo tegen mij?" Vroeg Oualid geiriteerd. "En daar ga je weer hoor Oualid! Alles moet altijd op jou manier gaan Oualid het draait altijd om jou iedereen moet medelijden hebben met jou gevoelens. Je bent gewoon heel egoïstisch bezig! Het is mijn vriendin en ik wil dit op mijn eigen manier oplossen hou hier gewoon een keertje mee op pff" Zei ik en ik liep langs hem met een blikje en de appeltaart met een vork. "Ik leg het op de tafel Badr" Zei ik en ik legde het op de tafel en liep naar boven naar de kamer.
Ik voelde Oualid blik op mijn rug branden maar het boeide me niet. Ik deed mijn shirt uit en trok ietjes comfortabels aan. "Ik vind het echt niet kunnen dat je zo een toon tegen me aanslaat" Zei Oualid.
Ik draaide me om en hij sloot de deur achter zich dicht. "Rot o-" Voordat ik mijn zin kom afmaken duwde hij me tegen de muur. Zijn lichaam was heel dicht tegen mijne aan. Ik keek in zijn ogen en zag dat dieboos was. Wat wilde hij nou van me?
"Ga van me af Oualid" Zei ik geiriteerd. "Nee, dat ga ik niet doen" Zei hij en hij pakte mijn hoofd vast en keek naar mijn lippen. Iets in me zei dat ik hem
van me af moest duwen maar toch deed ik het niet. Ik vond het stiekem wel leuk. Hij drukte zachtjes zijn lippen op de mijne en ik ging er gelijk in mee. Hij bracht me naar het bed zonder de zoen te verbreken. Hij lag boven op me en verbrak de zoen nog steeds niet. Hij ging met zijn handen langs mijn lichaam en rustig naar mijn shirt. Hij trok in een keer mijn shirt van me af en ik zat opeens in me bh. Hij verbrak te kus en keek naar kijk borsten met een
grijns. Hij begon kusjes te geven op mijn borst en hield mijn nek vast. "Je bent zo perfect" Fluisterde hij in mijn oor. Ik kreeg er rillingen van en hield zijn hoofd vast. Ik drukte opeens mijn lippen op die van hem en hij lachte in onze zoen. Ik weet niet waar dat vandaan kwam maar een ding was zeker, ik had hem gemist. Oualid begon me te kussen in kijk hals en hield zijn achterhoofd vast. Hij begon erin te zuigen wat mijn kippenvel gaf. "Oualid..." Fluisterde ik zachtjes en hij moest ervan lachen. Hij deed mijn bh bandjes los en kuste me nog een aantal keer. En veder blijft het privé wat er gebeurde.🤫-
Inmiddels was Badr al naar huis gegaan en bleef hij wel mee eten. Anouar was rustig aan het slapen en Oualid lag te roken in de tuin en zat op de bank in de woonkamer. Ik was tv aan het kijken maar het was niet zo boeiend. Ik stond op en besloot naar Oualid toe te lopen. Hij was op zijn telefoon. "Schat?" Zei ik. Oualid keek me met een grijns aan.
Hij vond het blijkbaar leuk dat ik hem zo noemde. Is ook een tijd geleden. "Jaa habiba" Zei hij. Ik moest ervan lachen. "Wat heb je nou geregeld met Aleyna?" Hij legde zijn telefoon weg en gebaarde dat ik naast hem moest zitten.
Ik deed wat hij zei en hij keek me diep in me ogen aan. "Luister, ik heb het gevoel dag het gen toeval is wat er met Aleyna is gebeurd. Ik wil niet dat je eraan denkt maar je weet toch toen je werd ontvoerd die man wilt nu wraak op mij nemen.." Zei Oualid. "Hoe weet je dat zo zeker, zegmaar dat hij het is" Zei ik bezorgd.
Hij hield me hand vast en gaf er een kusje op. "Habiba, aub laat mij dit regelen ik wil niet dat jij en Anouar hiermee te maken krijgen ik moet jullie beschermen jullie zijn mijn leven. Aub?" Ik knikte en hij gaf me een glimlach. "Ik hou van je habiba" Zei Oualid. Je kon in zijn ogen zien dat hij kapor stoned was maar wel de waarheid sprak. "Ik hou ook van jou" Zei ik en hij wou me een kus geven maar ik ging naar achteren. "Jou adem ruikt naar sigaret" Zei ik. Hij moest ervan lachen en kuste me op me wang.
——————-
Vergeet niet te stemmen❤️