12.

1.3K 57 14
                                    

Safae

Oualid en ik waren even naar het centrum gegaan om een paar nieuwe dingen te halen. Sarah was gelukkig vrij dus kon ze even op Anouar passen. Ik vond het ook gelijk goed om even te praten met Oualid. We liepen samen hand in hand maar het was behoorlijk stil. "Safae?" Vroeg Oualid terwijl hij een hijs nam van zijn sigaret. Ik keek hem aan zonder iets te zeggen. "Wollah, ik wil me echt verontschuldigen voor mijn gedrag van laatst. Ik was echt mezelf gewoon niet meer, ik kon niet meer helder nadenken en ik zei allerlei dingen wat ik totaal niet meende, jij bent de enigste vrouw die mij gelukkig maakt en niemand anders" Zei Oualid en hij blies zijn rook weg. Ik schonk hem een zwakke glimlach en hij deed het zelfde. "Ik vind het gewoon zo jammer dat we zovaak ruzie maken om niks" Zei ik en we liepen de Jumbo binnen. Ik hoorde hem nog mompelen maar negeerde het. Ik pakte een winkelwagen en liep met Oualid door de winkel en zo gingen we een aantal boodschappen doen.

We waren naar allerlei supermarkten geweest en drogisterijen voor mijzelf. Daarna kregen we honger en besloten we te gaan eten te halen bij een italiaanse zaakje. "Wil je hier eten?" Vroeg Oualid. Ik schudde mijn hoofd en werd meteen geholpen door iemand. "Hey wat mag het zijn mevrouw?" Vroeg hij. Hij keek mij vriendelijk aan en ik lachte kort. Ik bestelde en zag dat Oualid een beetje geiriteerd werd. Of te wel, jaloers. "Eetsmakkelijk" Zei hij lachend en gaf mijn een knipoog. Oualid pakte het zakje aan en bedankte hem en trok mijn hand met zich mee. "Moet je echt persee flirten voor mijn neus Safae?" Vroeg hij geiriteerd. Ik moest ervan lachen en schudde mijn hoofd. "Wel goed van je dat je je hebt ingehouden, je wou hem sowieso slaan" Zei ik lachend. Oualid keek me droog aan en deed de auto open. "Als je denkt dat ik daarvan jaloers werd ben je echt keihard op je achterhoofd gevallen" Zei hij en hij stapte in. Niemand gelooft dat toch mensen.

-

"Heel erg bedankt voor het oppassen Sarah, alsjeblieft" Zei ik en ik overhandigde haar een briefje van 50. "Graag gedaan, Safae. Anouar heeft al gegeten en hij ligt nu in zijn bedje de babyphone ligt op de tafel" Zei Sarah. Ik bedankte haar en ze ging weg. Ik legde de boodschappen op het keukeneiland en zuchtte diep. Moet ik dit weer gaan sorteren. "Wat is er?" Vroeg Oualid als hij ziet dat ik zuchtte. "Niks, wil je nu eten of straks?" "Ga even zitten, ik doe dit alles wel. Ik leg die eten ook even klaar, vandaag mag je even rusten" Zei Oualid en hij liep dichterbij mij. Ik krulde mijn mondhoeken en keek hem in zijn ogen aan. "Oh, waar heb ik dit aan te danken dan?" Vroeg ik lachend. "Gewoon zomaar, ik wil je blij maken dan wordt ik ook blij" Zei Oualid en sloeg zijn armen om mijn lichaamsmiddel.Ik kreeg er een beetje warmte van en keek naar de grond. Mijn wangen waren nu sowosie te vergelijken met een tomaat.

Hij pakte mijn kin zachtjes vast met zijn vinger en ik kwam nu oog in oog met hem te staan. "Wat wil je nou" Fluisterde ik zachtjes. "Jou" Fluisterend in mijn oor wat mij rillingen gaf. Hij lachte en trok mijn gezicht dichterbij die van hem mij met z'n hand.

Ik zag aan hem dat hij mij wilde kussen, maar dacht dat  ik misschien raar zou reageren door onze relatie nu. Hij keek heel lang naar mijn lippen en ik deed het zelfde  totdat hij merkte dat ik naar zijn lippen staarde.

Hij grijnsde en plaatste zijn lippen zachtjes op die van mij. Ik ging erin mee en hij tilde mij op en legde mij op het keukeneiland. Hij zoende me dit keer heftiger en hield een hand op mijn rug en de ander op mijn dij. Net wanneer hij ietjes verder wilde gaan hoorde ik Anouar huilen via de babyphone. "Kanker" Fluisterde Oualid geiriteerd. Hij liet me los en ik moest lachen en sprong van het keukeneiland af. Ik liep naar de boven en kwam de kamer binnen van Anouar. Hij was helemaal aan het huilen snot alles, misschien had hij een enge droom mijn arme baby. Ik pakte hem op en suste hem zachtjes. "Ssst baby het is al goed mama is er nu" Zei ik en kuste hem op zijn hoofd. Perfecte timing ook hahaha. Na een enkele minuten viel hij weer in slaap en legde ik hem weer in zijn bedje. Ik liep de slaapkamer in en trok andere kleren aan. Ik deed mijn haar in een staart en spoot nog wat body mist op. Ik liep naar beneden en zag Oualid alle boodschappen sorteren. "Zo snel al?" Vroeg ik. Hij draaide zich om en moest lachen. "Ja want ik had het je beloofd toch" Zei hij en hij gaf me een knipoog. Ik moest lachen en deed de tv aan, natuurlijk heel zachtjes want Anouar was aan het slapen. Nadat Oualid klaar was met alles had hij het eten klaargemaakt en zaten we samen op de bank een filmpje te kijken. "Saaf" Zei hij. "Hmmm?" Zei ik kijkend naar de tv. "Ik heb tegen je gelogen" Zei Oualid. "Huh?Overwat dan?" "Die jongen van die eetzaak, ik wou hem doodslaan. Hij maakte me echt jaloers wollah" Zei Oualid serieus. Ik keek hem eerst droog aan en moest meteen lachen. "Waarom zou je dat willen doen dan?" Vroeg ik. Hij maakte zijn handen schoon en sloeg zijn arm om mijn schouders heen. "Omdat je alleen van mij bent, ik deel niet wat van mij is" Zei Oualid en hij gaf mij een kusje op mijn wang.

Ik keek hem glimlachend aan en draaide mij naar zijn kant toe. Hij was zo lief vandaag ik heb hem echt gemist. "Wollah je hebt echt lef he?" Zei Oualid lachend. Ik moest er weer van lachen en sloeg zijn armen om zijn schouders heen. "Ik denk dat we nog iets moeten afmaken Oualid" Fluisterde ik in zijn oor. Hij keek mij meteen aan met een grijns. "Ik dacht dat je het nooit zal vragen" Zei hij en meteen daarna voelde ik zijn lippen op de mijne.  Hij gaf me weer die oude kriebels in mijn buik die ik kreeg als hij mij liefdevol zoende. Hij legde me langzaam neer  op de bank en bleef boven me zweven zonder de kus te verbreken. Ik hield hem vast bij zijn hoofd en hij begon mij overal over mijn lichaam aan te raken. Hij ging met zijn lippen op mijn nek en gaf daar zachtjes kusjes op. "Oualid..." Zei ik moeilijk en hij hoorde hem lachen. Hij begon mij gepassioneerder te zoenen en ik ging erin mee. Op een geven moment verbrak hij de zoen wat mij stiekeme teleurstelde. Hij zag dat en moest grijzen. Hij pakte mij op in bruidstyle en ik moest lachen. "Laten we naar boven gaan habiba" Zei hij vol met lust zijn ogen. Ik wist zeker dat ik nog lang niet van hem af was, ik had hem gemist.

-

I Trusted You.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu