•11•

1.1K 116 21
                                    

Щом Чонло отключи вратата,Джемин излетя от помещението като подивял вълк.Имаше чувството,че ще се побърка в тази стая и бе решен,че този път ще разбере какво се случва.Слезе по стълбите набегом,почти падайки по лице на мраморните плочки и се озова в големия хол.

Виждайки всички там,му се доплака.

-Джемин!-Възкликна Ронджун,хвърляйки се на врата му.

Бе забравил затова,че Джемин се зържеше като задник и просто му се зарадва искренно.Нана си наложи,че ще го отблъсне и отново залепи онази ледена физиономия на лицето си.

-Пусни ме.-Студенината в гласа му можеше да се усети от километри.

Джун потрепери като лист,студени тръпки обхващайки цялото му тяло.Преглътна тежко и се отдръпна от най-добрия си приятел,гледайки го през сълзи.

-З-защо се държиш така?Какво се случва?Защо си тук?-По-ниското момче изпадна в истерия и заудря гърдите му през сълзи.

-Не знам,Ронджун!Разбираш ли,че не знам нищо.-Изкрещя с цяло гърло,Джемин,отдръпвайки грубо ръцете на Джун от себе си.

Идеше му да заридае,виждайки насълзените очи на ниското момче.Мразеше се заради това,че той бе причината за тези сълзи,но трябваше да остане силен.

-Искам да се махна оттук.-Заяви уверено той,гледайки Джехюн с присвити очи.

Представяше си как гори в ада.Този скапаняк!

-И аз искам да се разкараш,но това няма как да стане.-Дже повдигна рамене.

-Какво става тук?-Чонло бе на предела да избухне.

-После ще ти обясня Лоло.-Брат му седна на големия кожен диван,пуфкайки звучно.

Тая детска градина му идваше в повече.Искаше миг тишина,а в това имение бе пълно с хора.Бе свикнал тук да е тихо и спокойно,мамка му.Преди да осъзнае,всички бяха почнали да говорят един през друг.

-Ей,детската градина,хайде малко по-тихо,а?-Яростния вик на Джехюн се разнесе из цялото помещение.

Рязко и силно главоболие го налегна и му иде да избие всеки в това скапано имение.Всички погледи бяха вперени в него и трябваше да стане някакво чудо та да спрат да го гледат като извънземно.Като по команда,вратата се отвори и всички се втренчиха натам,очаквайки сякаш най-лошото.

My mom sold meWhere stories live. Discover now