-М-миличък.-Промълви шокирана Джой.
-Не ме милосвай!-Джемин хвана грубо мъжа яката на тениската му,гледайки го кръвнишки.
Джехюн,дочул суматохата,се отправи към кухнята с бързи крачки.
-Махай се,нищожество!-Процеди през зъби по-малкия.
Джой стоеше отстрани,покривайки голото си тяло.
-Кой си ти,че да ми казваш какво да правя?-Изръмжа в отговор мъжа.
Отбласна Джемин от себе си,който не почака втора покана и заби юмрука си в лицето му.Възрастния мъж залитна,но запази равновесие и ръмжеейки,гневно отвърна на удъра.
-Джемин,спри.-Проплака майка му,все още стоеейки безучастно.
Сякаш времето бе спряло за него и той продължи да нанася удар след удар.Разбира се,непознатия отвръщаше,докато силни ръце не отдръпнаха Нана на страна.
-Спри,мамка му!-Изшептя Дже в близост до ухото му,притискайки го към гърдите си.
Това сякаш го върна на земята плюс,че усещаше шибания вкус на кръв в устата си.Той се обърна към по-голямото момче,взирайки се в него.Защо,по дяволите бяха толкова близо?По-малкия отърси глава и избута Дже от себе си,подминавайки го.
Пулса му бе учестен,а кръвта се стичаше от дясната му вежда както и от сцепената му устна.Бързо си взе събрания багаж и напусна опостошения апартамент без да дочака другия.Слезе по стълбите и завари Джони,който се бе облегнал на колата,чувъркайки нещо в телефона си.
Щом забеляза идващия към него,Джемин,ахна.
-Какво се е случило с теб?
-Затвори си шибаната уста.-Отвърна хапливо той и го подмина.
-Хей,къде тръгна?-Джони го настигна,спирайки го.
Цялото му лице бе в кръв,погледа му блуждаееше наоколо.Нана смръщи вежди и докосна долната си устна,оцапвайки пръстите си с кръв.
-Мамка му.
Той понечи да продължи на където му видеше погледа,но тогава майка му го настигна,обляна в сълзи.
-Боже,Джемин защо го направи?-Тя се опита да го дососне,но бе грубо отблъсната.
-Не ме докосвай!
-Синко толкова много съжалявам,че стана свидетел на това.
-Продажница.-Джемин обърна гръб на майка си,не можейки да я гледа повече.
YOU ARE READING
My mom sold me
FanfictionДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...