•61•

687 95 30
                                    

Коледа бе настъпила,а атмосферата в стаята на Джемин и Джисънг беше повече от перфектна.Елхата бе украсена,лампичките светеха в различни цветове.Всичко бе прекрасно.Малкото момче вече бе на крака и ентусиазирано приготвяше закуска за братята си и за половинката си.

Джемин бавно отвори очи и се обърна,за да прегърне Джисънг,но него го нямаше.Той премига няколко пъти и се огледа наоколо.Стана като попарен щом осъзна,че вече е двадесет и пети Декември.Мина през банята,за да се освежи,след което мина през хола.

Там двамата братя се разлагаха на дивана пред телевизора.

-Добро утро.-Поздрави ги той.

Хендери изфъфли нещо,което Нана не успя да разбере,а Шяоджун точеше лиги по рамото на брат си.Той поклати глава и с усмивка на лице се отправи към кухнята,където приятеля му се вихреше.

-Здравей,мъниче.-Джемин го прегърна в гръб.

Сънг подскочи стреснато,но бързо се окопити и лепна една малка целувка на бузата му,сетне проговори.

-Добро утро.Извикай двамата идиоти на закуска.

Нана се подсмихна и го дари с още една целувка,след което се отправи към хола.

Обаче нещо във включения телевизор прикова вниманието му.Даваха някакви новини и той неусетно се загледа в тях.Пожари и убийства в различни държави.Поклати глава и побутна Шяоджун.

-Хайде,ставайте!Коледа е.

-Твърде е рано за това.-Промърмори недоволно Хендери като придърпа малката декоративна възглавничка към себе си,гушкайки я.

-Десет часа е!-Той продължи да ги бута,но двамата братя всячески отказваха да станат.

-Миналата нощ двама членове от големия мафиотски клан в Корея бяха заловени,докато обираха централната банка.

Тялото на Джемин настръхна при чутото.Стреснато погледна към плазмения телевизор и видя някаква репортерка.Ясно се виждаше опостушената банка зад нея.Виждаха се и няколко полицаи,които обсъждаха нещо в близост до нея.

-Двете млади момчета отказаха да кажат кой е шефа им.-Продължаваше да говори тя.

Защо даваха новини от Корея,в Германия?

-Известно е още,че правят незаконни зделки с Италия и Русия.Какво бихте казали по въпроса?-Младата репортерка насочи микрофона си към един от полицаите,който заговори на английски.

My mom sold meحيث تعيش القصص. اكتشف الآن