•28•

1.1K 106 25
                                    

Тишината ги бе налегнала и единственото,което се чуваше,бе тежкото им дишане.Не отделяха погледите си.По-големия имаше чувството,че ще се разтопи тъй като краката му се подкосиха и едва запази равновесие.Мамка му,защо Джемин бе толкова безбожно красив в неговите очи?

Колкото и да го гледаше,не можеше да му се насити.Сякаш с всяка изминала секунда преминаваше през ада отново и отново,защото знаеше,че ще го целуне.Да щеше да го направи,за Бога!И Джемин щеше да го отблъсне...Знаеше го,но една целувка,едно детско докосване на устни,нямаше да навреди на никого,нали?

Докъде се бяха докарали?Пак...Имаше нужда да го усети,трябваше да го направи.Джемин от своя страна чакаше неизбежното и то с нетърпение.Искаше му се да го удари,да се развика,да блъска и чупи само,защото знаеше,че иска тази целувка повече от всичко.Джехюн се приближи още малко ако това въобще бе възможно и дъхът на Нана секна.

Нямаше да го отблъсне.

Не.

Джемин затвори очи в очакване и не след дълго усети така желаните устни върху своите.Целунаха се,по дяволите.Искрата между тях разко се превърна в пламък.Не,в цял пожар!Джехюн раздвижи лежерно устните си срещу тези на другото момче.Джемин обхвана косата му в юмруците си,скубейки го леко и се притисна повече в него.Сърцето му щеше да изкочи,не можеше да повярва.

Дже поиска вход,който му бе предоставен на момента и езиците им се срещнаха в ужесточена борба.Джемин изстена звучно и отново го оскуба.Косата му бе толкова мека и приятна да допир,точно такава за каквато я смяташе Нана.Езика му се овъртя около този на Джехюн.По-големия го целуваше умело и сменяше посоките на главата си.Смъкна ръце надолу и обхвана задника му,прилепяйки  го към себе си.

Джемин измънка в целувката и задвижи устните си по-уверено.Нямаше ли някой,който
да ги прекъсне точно сега?Не ставаше ли винаги така?Пеперудите в стомасите им започнаха да се бунтуват.Усетиха телата си по-леки от обикновено.Чуваха се интимните звуци на премлясквания в страстна целувка.Джемин се отдели нежно поради недостика на въздух.Ръцете на по-големия все още се намираха на сочното му дупе и това го накара да се изчерви.

-По дяволите.-Прошепна тихо Джехюн,опирайки челото си на това на Нана.

Дишаха тежко и все още не можеха да асимирилат случващото се.Джемин не биваше да му отвръща.Трябваше да го отблъсне,да му покаже колко много го мрази всъщност.Но бе късно...

My mom sold meWhere stories live. Discover now