Джемин се сепна при внезапното отваряне на вратата.Джехюн щеше да провали целия купон,бе ясно...
-Наистина искам да те ударя!-Извика Нана плискайки с ръце по водата.
Звънливия смях на по-големия огласи помещението,отеквайки като ехо.Нана се мръщеше като малко дете,което се стори страшно сладко на по-големия.
-Нещо ти е много смешно,а?-Джемин излезе от ваната без никакъв срам от голотата си.
-Да,ти.
-Мърдай!-По-малкия се пресегна и взе хавлията си от закачалката на вратата.
Уви се набързо с нея и бутна рамото си в това на Джехюн,навлизайки в стаята.Ръцете му трепериха по незнайна причина и той всячески се опитваше да прикрие това от по-големия.
Джехюн от своя страна побърза да се скрие в банята,нали уж му се пикаеше... Седна на тоалетната чиния и постави ръката си на мястото,където биеше сърцето му.Мамка му,имаше чувството,че ще изкочи всеки момент.
-Спри!-Прошепна си тихо той.
Наплиска лицето си обилно със студена вода и излезе от банята.Джемин все още бе само с една кърпа вързана около кръста му,а с друга попиваше мократа си коса.
-Защо винаги трябва да правиш това?-Измърмори нервно Нана като не поглеждаше другия в очите.
-Кое?
-"Излизай,пикае ми се!"-Цитира той като най-сетне спря да втрива плата в косата си.
-Защото ми се пикаеше?
-Все едно това е единствената тоалетна в това огромно имение.
-Така се получава като съсипваш стаи за милиони!-Дже припряно отвори големия стъклен прозорец.
Изведнъж бе станало твърде задушно докато Джемин се преобличаше...
Нана замълча,спомняйки си защо бе сторил това.Спомни си студа,който го обливаше тогава.Страхът.Самотата...
-Така се получава като си чудовище.-Прошепна тихо той,нахлузвайки нескопосано една стара тениска.
Кожата му настръхна и той побърза да се шмугне под топлите завивки.Все още бе рано и нямаше да заспи скоро.Взе мобилното си устройство,влизайки в социалните мрежи.
По-големия от своя страна,стоеше и мигаше на парцали.Ясно бе чул това,което изрече Нана и сякаш стрели се забиваха в него при спомена за това.Носеше този товар,тази вина на плещите си и знаеше,че с едно"извинявай",нямаше да оправи нещата.Той бе пълен задник.
YOU ARE READING
My mom sold me
FanfictionДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...