•41•

1K 104 23
                                    

-Няма как да стане.-Прошепна в отговор Джемин,леко целувайки устните му.-Невъзможно е.

-Както и това,което се случва в момента.

-Защо го казваш?-Джемин се прокле мислено,тъй като въпроса прозвуча твърде обвинително.

А не биваше.Нямаше за какво да го вини.

-Нека е просто секс.Без чувства.

-К-кой е казал,че има чувства?

Джехюн се усмихна доволно и отново нападна врата му,оставяйки мокри дири.

Розовокосия се опита да се съсредоточи върху действията му,но нещо се прекърши.Очакване за нищо повече ли бе?Какво и да си говорим,в каквато и глупава ситуация да изпадаха всеки път,Джемин бе готов да му се отдаде.

***

Бе пет часа сутринта и Джехюн не спеше...Гледаше спящото момче до себе си.Дишането му бе спокойно,някак уравновесено.Цяла нощ бе рисувал с целувки по гърба му,докато не се измориха.Направиха го за втори път и чувството бе неземно.След това,Джемин,крайно изморен,заспа в прегрътките му.Той спеше като бебе и Джехюн не смееше дори да помръдне.

За него Нана бе като звезда,заслепяваща всички други,дори луната си мълчеше.Искаше да спре времето и да запази този миг,завинаги...Премисляше всичко отново и отново.

-Може би не си за мен.Но тогава,защо си в мислите ми всеки ден?-Прошепна тихо той,галейки нежно бузата му.

Копнееше да бъде инициатор на всяка негова усмивка,на всяка негова сълза пролята от щастие.Всичко бе един хаос.Нямаше яснота.Не се познаваха.Джемин бе просто едно непознато момче,за което Джехюн копнееше,за което гореше.

Бе като цветнокож в бялата тълпа,като роза сред полето.Какво го спираше?Неяснотата.Трябваше да разбере кой е Джемин.Защо бе тук?Кой бе баща му и с какво се занимаваше?Всичките тези въпроси възпираха всичко.

Тези изпепеляващи чувства,които се опитваше да зарови надълбоко в себе си,го превръщаха в първичен.Той въздъхна шумно и се вгледа в тавана.

-Глупаво е да повтаряме една и съща грешка по няколко пъти,а?

Усмивка пропита с болка се настани на устните му и той затвори очи.

Да.Бе глупаво.

***

-До кога ще продължавате с този цирк?-Попита Ронджун,отпивайки бавно от плодовия си чай.

My mom sold meWhere stories live. Discover now