-Я не дрънкай глупости.-Джехюн се засмя като неловко се почеса зад врата.
Що за глупости?Мафия?Съществуваше ли нещо подобно въобще?
-Не са глупости!-Настоя Юта,гледайки го укорително.
-И как цели двадесет и две години не съм разбрал,че собствения ми баща е мафиот?
-Явно наистина си тъп.Или Джунг-Хо умее да се прикрива.
-Тъп ли ме нарече?
-Н-не?-Погледа му се зарея на някъде,правейки се на разсеян.
Не бе особено добра идея да обижда сина на шефа си...
-Какво по точно представлява мафията в такъв случай?
-Знаеш,това и онова.
-Поясни ми,ако обичаш.-Джехюн скръсти ръце пред гърдите си,гледайки Юта изпод вежди.
Той въздъхна.Явно Джехюн наистина не разбираше колко сериозни бяха нещата...
-Мафията е организирана пристъпност.Незаконен тръфик с оръжия и наркотици,проституция,обири.
Изведнъж на Джехюн му се зави свят. Запуши ушите докато Юта продължаваше да обяснява що е мафия.Иде му да се зарови в земята или просто да се самоубие.
-Убийства по поръчка,незаконен бизнес.-Юта продължаваше да изрежда,чак броеше на пръсти.
-Добре,добре можеш да си затвориш мърсната уста!-Дже имаше чувството,че е пред нервен срив.
-Ей,устата ми не е мръсна!Мил съм си зъбите сутринта.
-И ти работиш за баща ми?Толкова ли е тъп,че да те вземе на работа при себе си?
-Прекаляваш.
-И какво още?Отиваш на интервю и казваш"Хей искам да ти разпространявам дрогата и оръжията незаконно,да убия човека,който неволно се блъсна в теб?"
Юта подбели очи,гледайки го тъпо.Нима наистина не схващаше колко зле бе положението или беше природно прост?
-Не става точно така.Трудно можеш да се забъркаш с мафиоти,даже неволно,но случи ли се,няма измъкване.Или умираш или вършиш мръсната работа.
-Явно си стигнал дъното,а?
-Започваш да ми лазиш по нервите.
***
Тен с много усилия бе накарал Чонло да се качи в колата заедно с него и Дойонг.Хората,минаващи покрай гимназията ги гледаха странно.Даже някакъв тип се бе намесил в спора им,мислейки си,че Тен и Дойонг са терористи.Вече в колата,положението не бе по-добро.
KAMU SEDANG MEMBACA
My mom sold me
Fiksi PenggemarДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...