Всички бяха на голямата маса,направена от масивно дърво,а единствените липсващи бяха Марк и Джемин.Крясъците им продължаваха да попиват в стените и се чуваха ясно навсякъде.Ронджун все още не можеше да се оттърси от неприятната новина,която научи.
Само това му липсваше...
Джемин бе безнадежден случай.Нямаше смисъл.
-Ти съвсем си се побъркал,бе!-Дълбокия глас на Минхюнг се разпростря наоколо,потъвайки в мъртвешката тишина.
Нана потрепери,виждайки яростта в очите на един от най-близките си хора.Замлъкна,а цялото му същество застина.Знаеше,че долу ги чакат,но не знаеше,че и Джехюн бе тук.При това чуваше всичко.Кимна примирено крайно изморен от този спор и напусна стаята,оставяйки Марк сам.
Минхюнг,в яда си,изрита първото нещо,което видя,а именно рамката на леглото с кралски размери.То се помести леко и той вдиша и издиша дълбоко.Трябваше да се стегне.Щом се мобилизира и реши,че е готов да слезе долу,го направи.В бързината си се блъсна в гърба на Джемин,който стоеше на прага на кухнята,напълно притихнал.
Минхюнг проследи погледа му,пропит с болка и очудване и установи,че сочи към Джехюн.Двете момчета се взираха едно в друго все едно всеки момент ще се хванат за гушите.Розовокосия преглътна шумно и премига на парцали,за да се увери,че очите не го лъжат.И не,не го лъжеха.Джехюн стоеше на масата до Йонгхо и го гледаше.
Гледаше го право в очите.
Джемин усети ужесточеното биене на сърцето си в цялото си тяло.Всеки забързан удар,усещаше го,чуваше го отчетливо.Красивите очи на Джехюн,впити в неговите,накараха кожата му да настърхне.Всички мълчаха и си хвърляха неловки погледи с изключение на Джунг-Хо.
Той единствен,без да знае каквото и да е било за отношенията им,разбра.
Разбра всичко,прочете ги като отворени книги и му се догади.Не.Това не биваше да се случва!Марк грубо подмина приятеля си,удряйки го с рамо след като тишината продължи твърде дълго.Настани се до Ронджун,който го погледна с презрение.
-За днес,моля.-Мафиота промърмори като му посочи свободното място,точно срещу него.
Трябваше да вземе нещата в свои ръце.Трябваше да ги държи далеч един от друг за напред.Розовокосия припряно се настани на свободното място щом усети,че краката го предават.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My mom sold me
FanficДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...