Донгхюк внимателно слушаше разговора на Марк по телефона. По-големия обикаляше нервно наоколо, като бе сбръчкал вежди. Хюк не разбра с кого говореше, но това не бе важно.
-Погрижи се за него. - Промълви тихо той, свеждайки глава надолу.
Опита се да звучи корав, но гласът му го предаде и усещаше, че скоро ще заридае. Не след дълго приключи разговора и седна тромаво на канапето пред стария телевизор.
-Хюк, просто влез. Знам, че си тук.
Хечан потрепери от строгостта в гласа му, но го послуша и навлезе в малкия хол.
-Защо стоеше там? - Попита по-големия без да откъсва поглед от мобилното устройство в ръцете си.
Хюк се намръщи и грубо изтръгна телефона от ръцете му, сетне заговори на висок тон.
-Защо взе нашите телефони, но твоя е в теб? Това не е честно.
Марк се изправи, заставайки лице в лице с Донгхюк, никаква емоция не се четеше в очите му.
-Внимавай какво си позволяваш. - Минхюнг взе телефона си, сетне отново седна, оставяйки другото момче безмълвно.
Никога не се бе държал така се него... Какво му ставаше сега?
По-малкия реши да си замълчи и тихо се настани на другото канапе. Трябваше да се придържа към плана си, но държанието на Минхюнг го изнервяше.
-Виж, съжалявам. За онзи ден, не биваше да избухвам така.
-Разбирам те. Не се извивявай, тогава ти беше дошло в повече.
Хечан се усмихна ехидно, за сега нещата вървяха повече от добре. Той подсмръкна, привличайки вниманието на другия. Марк стана, коленичейки пред него. Постави ръце на коленете му, сетне прошепна.
-Недей да плачеш, моля те.
По-малкия се изправи на крака, карайки Минхюнг да направи същото. Хюк скъси разстоянието между тях, при което Марк направи крачка назад.
-Какво правиш?
По-малкото момче не му отговори, но отново се приближи към него. Минхюнг не помръдна, сетне усети устните на Донгхюк върху своите. Остана с широко отворени очи, сърцето му бясно блъскайки в гърдите.
По-малкия бавно задвижи устни, в опит да го предразположи. Марк затвори очи, като грубо го притегли към себе си. Постави ръце на кръста му, доближавайки телата им максимално. Погълна устните му без да мисли особено.
أنت تقرأ
My mom sold me
أدب الهواةДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...