Джемин лежеше изнемощял в стаята си,а Ронджун му носеше всичко необходимо.Не бе мигнал цяла нощ,а повръщането беше започнало пред два часа.Чувстваше се като здъвкан и изплют,нямаше никакви сили.Главата го болеше,цялото му същество гореше отвътре и му се гадеше непрекъснато.
Единственото,което желаеше повече от всичко,бе...Джехюн.Искаше да го зърне дори и за една секунда,да се увери,че той е добре.Всячески се опитваше да не мисли за него,но се проваляше и то жестоко.Не си намираше място и непрекъснато се въртеше в голямото легло.
Всички щъкаха из цялото имение,говорейки за някакви сделки и търгове.Не искаше да се вслушва нито да разбира повече за хората,които отвлякоха Дже.Понякога глупаците бяха благослувени...
-Хей,как се чувстваш?-Попита Джено,навлизайки в стаята.
-Малко по-добре.
Джено се усмихна топло и се настани на леглото до него.Не му харесваше да го вижда по този начин.Притесняваше се за здравето на приятеля си и виждайки го в това положение,се намрази.Всички бяха безсилни в тази ситуация.
-Защо отказваш да отидеш в болница?Очевидно не си добре.
-Не е нещо сериозно.-Промърмори тихо розовокосия като се заигра с пръстите на ръцете си.Защо отново повдигаха тази тема?
-Поне преглед?
-Не,Джено!Д-добре съм.
Джено поклати глава.Нана продължаваше да упорства,а наистина не бе добре.
-Как ще обясниш постоянното гадене тогава?
-Предполагам,че е от стреса.-Той повдигна безгрижно рамене.
-Виж,опитвам се да ти помогна.Защо не го направиш?Порсто ще отидеш на преглед,нищо повече.
Розовокосия въздъхна и се размърда нервно на мястото си.Какво толкова?Щеше да отиде,да го прегледат и да му съобщят,че не е нищо сериозно и всички щяха да се кротнат.Не губеше нищо.
-Хубаво,ще отида.
-Ще дойда с теб.
***
Момчето всячески отказваше да излезе от стаята.Юта на няколко пъти говори с него,но нямаше резултат.Не искаше да вижда онзи мъж.И какво му оставаше?Щеше да остане в стаята докато някой не дойдеше да го измъкне.
Не разбираше защо е тук,но вече не искаше да узнае.Всичко,което разбра му бе напълно достатъчно и прецени,че няма да си вре носа в тези работи.Чу се поредното настоятелно почукване,сетне и глас.
أنت تقرأ
My mom sold me
أدب الهواةДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...