Епилог

1K 96 140
                                    

*Година и половина по-късно*

Той бе положил глава на голите му гърди и слушаше ритъма на биещото му сърце. Можеше да остане в това легло с него за цял живот, заслушан в сърцето му.

Джемин се размърда леко, като премижа с очи. Слънцето напичаше право към тях, но той не искаше да се отделя от него. Лъчите нежно галеха кожата на Джехюн, карайки го да изглежда като ангел паднал от небето.

Нана видаги се бе чудил как в един момент приличаше на ангел, толкова красив и спокоен, а в другия бе дявол, същинското зло от ада.

По-голямото момче се размърда, като промърмори нещо в съня си. Слънцето дразнеше очите му.

-Добро утро. - Сънения, дълбок глас на Джехюн прати приятни тръпки по тялото на Джемин.

-Добро. - Той се усмихна лежерно, като се надигна и постави кратка целувка на бузата на по-голямото момче.

Бяха на море, държаха курорта, разбира се, незаконно. От време на време съвестта на Джемин се обаждаше, но пък в това бе тръпката. Да имаш нещо забранено, по онзи... Забранен начин.

Веселите гласове на останалите бяха огласили цялата къща.

-Искам да останем така вечно! - Прошерна тихо Дже до ухото му, като го въвлече в прегрътките си.

Дълго време Джемин не можеше да го приеме. Факта, че бе лудо влюбен в братовчед си, го плашеше. Често сънуваше кошмари, не се чувстваше на място далеч от него.

Все пак те бяха роднини... Не можеше да го преглътне така лесно, но се остави на сърцето си.

Все пак, имаше ли нещо нормално в живота му?

Не. Нямаше.

-Аз също, но трябва да ставаме. Деня е пред нас.

-Още малко. - По-голямото момче зарови лице в бялата шия на Нана, вдишвайки от прекрасния му аромат.

Винаги ухаеше толкова опианително. Голите му гърди бяха залепени за тези на Джемин, което го накара да се усмихне. Обожаваше близостта им, да усеща топлината му.

Само от това имаше нужда.

-Кепаса, педали! - Донгхюк нахлу като фурия в стаята им, върху гърба  на Джено.

Хечан хвърли една декоративна възглавничка върху тях, карайки Джехюн да изсумти ядосано.

My mom sold meOnde histórias criam vida. Descubra agora