-Хечан,идвай с мен.-Джемин го задърпа на някъде без да дочака отговор.
Ронждун преди малко бе тръгнал по Джено,а той не искаше да се прибира.
-На къде?
-Ще си боядисвам косата.
-Това пък как го реши?
-Спонтанно.-Той повдигна рамене и лукава усмивка се настани на устните му.
Бе си наумил,като част от отмъщението,да похаби всички пари,които взе.Щеше да си вземе каквото поиска,щеше да се боядиса,а може би и да си купи някоя друга дрешка.Онзи задник трябваше да разбере с кого се забърква.Щеше да му стъжни мизерния живот!
-И в какъв цвят?
-Не знам.-Той се замисли,оглеждайки се наоколо сетне пак проговори.-Може би оранжево?
Хюк го огледа преценяващо в опит да си го представи с оранжева коса.Смръщи се и поклати глава отрицателно.
-Ще приличаш на морков.
Джемин прихна в смях.
-А ти какво предлагаш?
-Светло розово?
-Да!-Джемин плясна с ръце ентосиязирано.
Той извади телефона си,набирайки някакъв номер докато размахваше едната си ръка в опит да спре някакво такси.След като приключи с разговора,се отказа от таксито и нескопосано прибра мобилното си устройство.
-На кой звъня?
-На Марк хьонг,ще ни вземе с колата.
-А,з-знаеш ли?Аз имам малко работа.-Донгхюк се паникьося,чувайки името.
-Ей,никъде няма да ходиш!-Джемин го хвана за лакътя,залепвайки го за себе си.
-Н-наистина имам работа.
-След като чу,че Марк ще дойде ли?Преди това май беше свободен.
-Задник!-Хюк го удари в корема,карайки го да изкриви лицето си в странна гримаса.
-Ще те уредя с него ако останеш.-Нана скръсти ръце пред гърдите си,следеейки реакциите на по-ниското момче.
Бузите му моментално почервеняха и той започна хаотично да се оглежда наоколо.Толкова ли бе очевиден?Преглътна шумно,почеса се неловко зад врата и проговори.
-Защо реши,че искам да ме уреждаш с него?
-Личи си,Хюки!Хайде,не се спичай,той ще пристигне след малко.
YOU ARE READING
My mom sold me
FanfictionДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...