•72•

714 84 29
                                    

Джони бе отишъл да си вземе нещо за ядене,тъй като цял ден не бе ял.Лекарите бяха в стаята на Джехюн,за да промият раните по лицето му и да сложат нови лепенки.Състоянието му бавно се подобряваше и Джони се надяваше скоро приятеля му да отвори очи.

Не беше мигнал цялата нощ и усещаше,че заспива.Тен не се появи вчера и Йонгхо започваше да се ядосва.Възможно най-скоро трябваше да прегледа телефоните им,да провери с кого и кога са провеждали разговор...Тен се бавеше твърде много.

Върна се отново в стаята,където видя един лекар,който бе напът да забие спринцовката във вените на приятеля му.

-Това защо е?-Попита любопитно той,преглъщайки хапката от сандвича,който се би взел.

Лекаря се втъписа и изпусна спринцовката на земята.

-Т-това е,за да заздрави организма му.-Запелтечи той.

Йонгхо присви очи,прецевяващо,сетне кимна.Непознатия зарея поглед наоколо,напълно забравяйки какво вършеше преди секунди.

-Тръгвам.Имам и друга работа.

Джони понечи да му каже за спринцовката на земята и за това,че не му би ваксината,но непознатия вече бе отпрашил.Той отвори вратата на стаята,надничайки навън.

Нямаше го.

Върна се вътре и се настани на леглото,впивайки изморените си очи в Джехюн.Вдигна спринцовката,оглеждайки я.Течността бе безцветна и той я остави на масичката.

Стоеше в тихата стая и съзерцаваше най-добрия си приятел.

Искаше да отвори очи...

Телефона му иззвъня и той подскочи стреснато,но го взе бързо,за да не вдига излишен шум.Стана от стола,проговаряйки.

-Ало?

-Взех телефоните им,но Дойонг отказа да даде своя.Идвам до десет минути.-Каза задъхано гласа на Тен от отсрещната линия.

-Чакам.

Обръщайки се установи,че тялото на Дже помръдна леко.Момчето на леглото вдиша немощно,сетне бавно отвори очи.

Той отвори очи...Не можеше да повярва на това.

Джони светкавично се доближи до леглото като силното вълнение го заля.Йонгхо не знаеше какво би трябвало да стори сега.Сърцето му залумка лудо в гърдите и ако Джехюн не бе в болнично легло,би го задушил от прегръдки.Виждайки го най-накрая буден,осъзна колко много държи на това момче.

My mom sold meWhere stories live. Discover now