•58•

690 88 21
                                    

Бе много,много шумно.Пълно с хора,бутайки се един в друг.Цветните светлини заслепяваха очите на всеки.Джехюн се бе настанил в едно от крайните сепарета на глуба си.Много от хората вече бяха пияни.

Джони се хвърли небрежно до него,сетне се провикна.

-Днес има много работа,а?

Джехюн кимна,следеейки някакво момче с поглед.Бе странен и това не се понрави на Дже.

-Къде е Лукас?-Попита той като най-накрая отклони поглед от странника.

-Нямам идея.-Йонгхо подвигна рамене и вдигна ръка,повиквайки една от сервитьорките.

Момичето бе облечено твърде оскъдно.Черен топ,който полепваше по малкия й бюст,мрежест чорапогашник скъсан на места,пола,от която изкачаше половината й задник и високи кобинки.Гримът й също преобладаваше черния цвят.Тя взе поръчката на Джони,намигайки му и се отдалечи.Джехюн я огледа обстойно,прехапвайки устни.

-За кой път ще му изневериш с някоя курва?-Попита недоволно Йонгхо като свъси вежди.

-Не знам.Може би за четвърти или пети.

-Или десети.

-На кого му пука?-Попита изнервен Дже,отпивайки солидна глътка от питието си.

-Той те обича!

-Не ме интересува.-Джехюн запали цигара подавайки и на приятеля си.

-Отивам до бара.-Каза високото момче,запалвайки цигарата си.

-Кажи на Марк,че някакво дилърче си бута стоката на клиентите.

Джони кимна и бързо се сля с тълпата от пияни хора.

Джехюн сложи ръце зад тила си като качи краката си на стъклената масичка,въздъхвайки доволно.

-Дай ми едно бренди.-Простена недоволно Йонгхо,сядайки на стола.

Минхюнг кимна и наля бренди в една стъклена чаша,плъзгайки я по плота към другия.

-Какво става?

-Някакъв тип си продава стоката на твоя територия.

Марк смръщи недоволно вежди като се огледа наоколо.Той напипа орърижто в вътрешния джоб на дънките си,сетне проговори.

-Наглеждай бара за малко.

-Започва се.-Прошепна тихо Джони и отпи от сладникавия алкохол.

My mom sold meWhere stories live. Discover now