°95°

630 82 16
                                    

Престрелката продължаваше, от всякъде се чуваха полицейски сирени. Мамка му, те наближаваха все повече с всяка изминала секунда, но никой от тях не побягна. Непознатите мъже ставаха още повече.

Не бяха подготвени за това, не и днес...

Тейонг се бе скрил зад една кола и се прицелваше в един тип. Ръцете му отказваха, усещаше пистолета по-тежък от обикновенно, не можеше да се прицели. Вдиша и издиша бавно, сетне дръпна спусъка. Камък падна от сърцето му щом установи, че го е убил с един изстрел.

-По дяволите, не искам повече погребения! - Проплака той, зареждайки още патрони.

Изскочи иззад колата, грубо ритайки един от мъжете в гърба. Той падна на земята по лице, сетне Те се качи отгоре му, като долепи оръжието до главата му.

-Тейонг, внимавай! - Извика силно Марк.

Червенокоското се огледа наоколо, зървайки един от непознатите. Със скоростта на светлината се прицели, поваляйки го. Без да губи повече време, застреля мъжа под себе си право в главата.

Тен бе по гръб на земята, повален от огромното тяло на един от непознатите. Тейонг претича малкото разстояние, което ги разделяше, като отново опря оръжието си в главата му.

-Посмей да го удариш отноно. - Изсъска той.

Сякаш, чакайки точно това, непознатия се закани да забие юмрука си в слабото лице на Тен. Преди да се усети обаче, дребното момче го изрита в топките. Изправи се бързо на крака, продължавайки да го рита в корема и главата.

Застреля го. Просто така, без капка страх.

-Имат снайперисти. Трябва да внимаваме. - Прошепна Тейонг, оглеждайки се хаотично наоколо.

Юта от своя страна си разменяше удари с двама от непознаните. Умело надделяваше над тях, тъй като бе по-дребен и по-бърз.

Повечето от тях бяха отстранени.

Марк и Джони помагаха на Джехюн да се качи в колата.

Всичко наоколо бе меле. Мъртви тела лежаха наоколо, правейки обстановката до гробищата още по- подтискаща.

Джунг-Хо спря шумно големия си Мерцедес. Взе револвер в ръка, сетне излезе от автомобила. Огледа се наоколо, търсейки с поглед сина си. Виждайки как Йонгхо и Минхюнг го качват в спорнтата кола, му олекна.

My mom sold meWhere stories live. Discover now