-Някой да повика лекар!-Джисънг се бе шашнал и ръкомахаше наоколо.
-Н-не,няма нужда.Искам само да се прибера.-Джемин една намери сили да се изкаже.
Понечи да се изправи,но краката го предадоха.Джено отново го подхвана внимателно и го върна на мястото му,сетне проговори.
-Сигурен ли си,че си добре?
-Да,всичко е наред.
Джунг-Хо излезе с гръм и трясък от стаята,държеейки някакъв лист в ръцете си.Гледаше в хартията и не можеше да повярва на написаното в нея.Внимателно прокарваше погледа си по всяка една дума и не можеше да го асимилира.
Как бе възможно...
-Джони извикай момчетата.-Нареди мафиота,като продължаваше да препрочита писмото.-Джемин по-добре се прибери.
-Какво става?-Попита объркан Тен.
-Искам охрана пред стаята през цялото денонощие.
-Защо?-Йонгхо отклони поглед от плачещия Лукас,впивайки го в шефа си.
Нещо не беше наред.
-Изпълнявай и не питай!Всички да се прибират по домовете си.-Възрастия мъж закрачи по дългия коридор без да откъсва очи от хартията в ръцете си.
Тен навлезе в стаята и каза на Чонло да го последва.Йонгхо през това време звънна на Дойонг,Тейонг и Юта да дойдат тук.
-Чухте го,прибирайте се.-Рече Джони.
-Но какво става?-Попита Ронджун в пълно неведение.
-Не задавйте излишни въпроси.
Джони и Тен ги поведоха към изхода на болницата.Нямаха идея какво става,но щом Джунг-Хо бе наредил така,те трябваше да изпълнавят.
-Ще те закарам.-Рече Ронджун,виждайки окаяното състояние на Джемин.
-С Джисънг.
Ронджун кимна и набързо се сбогува с останалите,отправяйки се към колата си,следван от двойката.Джисънг тайно хвърли последен поглед към Чонло и влезе в автомобила.Нещо в него сякаш се разпали...Отърси глава,осъзнавайки какви глупости му минават през главата.
-Кога ще те видя отново?-Попита Джун,запалвайки превозното средство.
Джимин бе седнал на пасажерското място,ръцете му бяха вплетени в косата,а тялото му бе наведено.Виеше му се свят,а думите на Юкхей всячески отказваха да напуснат съзнанието му.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My mom sold me
ФанфикДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...