•46•

830 93 13
                                    

-Защо говориш простотии?-Нана се подсмихна,като се почеса нервно по тила.

Сериозно,на Минхюнг май нищо не му убягваше.

-Колкото и да не го харесвам,факт е,че си влюбен в него.

-Няма да си кривя душата.-Розовокосия въздъхна,сетне продължи.-Предполагам,че има нещо между нас,но не бих го нарекъл влюбване.

-Истината се отрича най-силно.-Марк му намигна игриво,карайки го да се изчерви.

-М-млъквай!

-Говорили ли сте за това?

-Не.Секс без чувства.

-Вие сте глупаци.-Той свъси вежди,гледайки Джемин недоволно.

Какво толкова ги спираше да бъдат заедно?Гордост?

-Както и да е!Така и така сме подхванали темата,ще те помоля да стоиш на страна от Донгхюк.

-Защо?

Този разговор не отиваше на добре...

-Защото си дилър,Марк.Не искам да му се случи нещо лошо.

-Чакай малко.-Минхюнг се опитваше да сдържи нервите си.Започваше да се ядосва,а не биваше.-Ти да не си му ангел пазител или нещо?Ако иска да стои далеч,ще го направи.Мислиш,че ще му навредя ли?

-Нямах това в предвид.Просто е опасно.

-Кое е опасно,мамицата му?Ако искам ще го изчукам на огромната маса в хола!-Марк се развика и погледа му пропит с гняв се взря в Нана.

Него пък какво го бъркаше?Хюк имаше глава на раменете си и ако пожелаеше,бе свободен да прекъсне контакт с Марк.

-Не ми викай!Не искам Донгхюк да се навърта около теб,защото ще загази.

-Ти се навърташ около мен,случайно да си мъртъв?

-Какво говориш?

-Мъртъв ли си?-Минхюнг повтори въпроса си на висок тон.

-Н-не?-Нана премига на парцали.

За какво въобще говореха?

-Значи няма от какво да се оплакваш.А аз ще правя каквото пожелая.

Марк напусна помещението като фурия.Защо се караше с всички?Искаше да помогне,по дяволите...

Определено щеше да се надруса.Напук на Минхюнг!Въздъхна и напусна кухнята,отправяйки се отново към хола.Марк бе седнал до Хечан и му говореше нещо,което го подразни.Опитваше да предпази приятеля си,мамка му.

My mom sold meWhere stories live. Discover now