Джемин отвори мудно очи,усещайки ръце около себе си.Щом фокусира Ронджун до себе си,усмивката озари лицето му.Погледна през прозореца,навън бе тъмно.Отмести внимателно ръцете на малкото момче и потърси телефона си с поглед из стаята.
Не след дълго го откри на бюрото.Взе го и установи,че бе четири сутринта.След няколко часа трябваше да става за училище.Щом осъзна къде се намира,се шашардиса.Защо Ронджун бе тук?Той отърси глава,отказвайки да мисли затова и тихо напусна стаята.
Имението бе голямо и то доста,а в това сънено състояние му се струваше много по-сложно да ходи от обикновенно.Поне главоболието го нямаше.Преди да се усети,слизаше по стълбите водещи към големия,модерно обзаведен хол.
Нана разроши и без това рошавата си коса и обходи помещението с поглед,опитвайки се да си спомни къде е кухнята.Пообиколи наоколо докато не стигна в кухнята,където стояха две момчета.Той се сепна и рязко светна лампата,установявайки,че това бе Джехюн и още някакво момче,което виждаше за пръв път.
-Какво правиш тук по това време?-Попита Дже, присвивайки очи заради рязката промяна в светлината.
По-малкия не отговори.Обходи голямата кухна с поглед търсейки нещо,в което да си сипе вода.Отвори един от горните шкафове с стъклени вратички и взе една привидно скъпа чаша.Как ли пък не?Та тук всичко сигурно бе цяло състояние.
Наля ти студена вода и я изпи на един дъх като се обърна към другите двама.
-Защо Ронджун е тук?-Повдигна вежда изучавайки с поглед другото момче.
-Не пожела да си тръгне.Впрочем,всички са тук.
-Какво?-Той се опули насреща видимо напрегнат.
-Всичките ти приятелчета са тук.
Джемин не искаше да слуша повече.Трудно откри отново стаята си,но щом го направи,побърза да си легне.Не искаше да мисли или чувства повече.Искаше на заспи завинаги и никога повече да не усеща скапания си пулс...
***
-Т-това той ли беше?-Попита смаяно Джони.
-Да.
-Божествен е!-Каза замечтано по-високия.
Джехюн поклати глава засмяно.
-Какво?Ако ти няма да го минеш,аз бих.
-Ил,не.
Двамата избугнаха в смях след известно мълчание.Мислите отново налегнаха съзнанието му.
YOU ARE READING
My mom sold me
FanfictionДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...