Джехюн навлезе в голямото имение на баща си с гръм и трясък.Юкхей не спираше да му звъни,което го изнерви допълнително.С бързи крачки се отправи към кабинета на Джунг-Хо и щом стигна,навлезе в помещението без позволяние.
-Татко!Направи нещо по въпроса!-Крясъците му огласиха целия кабинет,което накара възрастния мъж да свъси недоволно вежди.
-Успокой се.Знаеш,че имам хора в адвокатската кантора.
-Тогава задействай нещата!
-Ще отнеме време.Няма да говоря с тях по телефона,тъй като е рисковано.Ще отидеш лично до там.-Той подаде една визитка на сина си с номера и името на въпросния адвокат,сетне проговори.-Той ще ти обясни всичко.
Джехюн погледна визитката.
Джънгу?Кой пък беше този?
-Колко време ще отнеме това?
-Не знам.Тъй като момчетата са хванати в крачка,ще бъде трудно.
-Тейонг ще си държи езика зад зъбите,но не съм сигурен за Минхюнг.
-Досетих се.Гледах новините,вече се озъби на шибаното ченге.-Възрастния мъж въздъхна,разтривайки слепоочието си.
-Дали този Джънгу ще се справи?
-Гарантирам ти.Ако се стигне до съд,той е човека.
Мамка му.
Как бяха успяли да се издънят по този начин?
-Важно е,обаче полицията да не разбира за цеха с наркотиците.-Добави Джунг-Хо,сплел пръстите на ръцете си.
-Няма откъде да разберат за него,не се тревожи за това.-Рече младото момче като напусна кабинета на баща си.
Излезе от имението и с мръсна газ се отправи към адвокатската кантора,за която му каза баща му.
***
Когато стигна до кантората,обясни на секретарката,че иска консултация с Джънгу.Момичето го опъти до кабинета на младия адвокат.Джехюн почука на вратата и отвътре се чу глас,който му позволи да влезе.Той отвори вратата и навлезе в помещението,затваряйки я малко по-шумно от нужното.Джънгу надигна поглед от документите на бюрото си,оглеждайки го обстойно,сетне проговори.
-С какво мога да ти помогна?
Джехюн извъртя очи,подсмихвайки се.Най-нагло се настани на стола срещу адвоката и забарабани с пръсти по бюрото.
YOU ARE READING
My mom sold me
FanfictionДжемин бива продаден от майка си на Джехюн и баща му.Опознавайки се по-добре,между двете момчета пламва искрата на силната страст.Но бащата на Джехюн не остава доволен от този факт,а сина му от своя страна не остава доволен от неизказаната истина. ...