•53•

887 91 30
                                    

Беше деня,в който Джунг-Хо щеше да спечели милиони.Всички се суетяха наоколо,а Джехюн от своя страна не излезе от стаята,в която баща му го заключи.Нямаше силите да погледне Джемин в очите,знаейки че са роднини.

А за баща му да не говорим...

-Всички ли са подготвени?-Попита Тен,пъхайки оръжие в колана на черните си дънки.

Тейонг,Марк,Тен и Дойонг кимнаха в синхрон.

-Ще се свържа с Юта.-Каза Дойонг и извади мобилното си устройство,набирайки приятеля си.

-Ще дойда с вас.-Заяви Джемин.

-Ти да не си полудял?Да се самоубиеш ли искаш?-Извика Те докато обуваше черните си кобинки.

Дойонг се отдалечи от тях,за да чува Юта по-добре.Тейонг взе и своето оръжие,гледайки Нана изпод вежди.Това момче наистина имаше проблеми.

-Какво толкова?Просто ще дойда,ще видя що за хора сте и това е.

-Те са мафиоти,какво не разбра?-Заяде се Минхюнг.

Джемин му хвърли кръвнишки поглед,сетне проговори.

-О,хайде де!Нищо няма да се случи.

-В никакъв случай!Шефа ще побеснее щом разбере.-Скара му се Дойонг,като го подмина.

Марк се изниза тайно докато другите спореха и се отправи към стаята,в която беше Джехюн.Почука на вратата и не след дълго чу глас.

-Разкарай се!

-Става дума за Джемин.

Джехюн моментално отвори вратата,оглеждайки се предпазливо и издърпа Минхюнг вътре,заключвайки.

-Какво искаш?-Изсъска недоволно по-големия.

-Размяната е днес и с останалите тръгваме скоро.Джемин иска да дойде.

-Какво говориш,твърде опасно е?!

-Знам,точно затова съм тук.Мисля,че само ти си способен да го разубедиш.

Дже го подмина,отключвайки нескопосано като с бързи крачки се отправи към големия хол.Там завари розовокосия,който спореше с трите момчета.Те всячески се опитваха да го откажат от тази идея,тъй като бе твърде опасно.

-Ако отидеш,идвам с теб.-Заяви твърдо Джехюн.

Нана се сепна от внезапната му поява и едвам се сдържа да не му се хвърли на врата,целувайки го.

My mom sold meWhere stories live. Discover now