•63•

668 86 43
                                    

Джехюн тъкмо бе излязъл от банята,когато се чу настойчиво звънене.Уви хавлията около кръста си и с бавни крачки се отправи към входната врата.Ядно отвори вратата,правейки недоволна гримаса щом зърна Лукас.

-Здравей.

-Какво правиш тук по това време?-Дже се отмести от вратата като му направи път да влезе.

-Казах ти,че ще дойда.

Да.Вярно.

-Е,какво има?

-Ти ми кажи.

Джехюн въздъхна недоволно и се отправи към стаята си,следван от Юкхей.Извади един червен анцуг и бельо.Облече се набързо и седна на леглото,впивайки поглед в гаджето си.

-Защо дойде,Лукас?

-Исках да те видя.-Той сви рамене,сетне продължи мрачно.-Какво ти става напоследък?Държиш се като пълно лайно.

Дже го изгледа ядосано като повдигна едната си вежда.

-Моля?

-Държиш се тъпо.

-Щом не ти харесва,знаеш къде е вратата.-Момчето на леглото се опита да запази добрия тон,посочвайки му вратата на стаята си.

-Защо?Правя всичко за тази пропадаща връзка,а ти продължаваш да съсипваш всичко!В един момент ме обичаш,търсиш ме и се радваш когато прекарваме времето си заедно,а в другия се държиш като пълен скапаняк.-Юкхей бе започнал да вика твърде силно и другото момче бе сигурно,че целия квартал може да го чуе.

-Не ми викай!

-Ще ти викам,защото имам чувството,че не ме чуваш когато ти говоря!Оправи си поведението или късаме.

-Ти да не би да току-що да ми нареди?-Джехюн бавно се изправи от леглото,гледайки го на криво.

Юкхей бе на предела на нервите си.Бе му омръзнало Джехюн да го третира като своя играчка.Сърцето му се късаше всеки път щом Дже му повишеше тон или пък го обиждаше.Бе безумно влюбен в този мъж,но така и не успя да го спечели,да го опознае и да го усмири.Джехюн беше студенокръвен,първичен,груб и наистина твърде горделив,и избухлив.

-Не ти нареждам,просто ти казвам.Ако продължаваш така,всичко ще приключи много скоро!-Лукас продължи да вика и това не се понрави на другото момче.

-Спри да викаш.

-Не разбираш ли,че ме нараняваш?!-Изкрещя той и това прекрачи границите,но той продължи.-Ти си чудовище!Как може да си такъв непукист?Опитвам се да се сближа с теб,но ти продължаваш да криеш от мен.Пстоянно си зает с нещо и аз винаги оставам на заден план.

My mom sold meTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang