•30•

1.1K 112 27
                                    

Джехюн и Джемин пътуваха към имението в гробна тишина.След случката в кафенето,Нана прецени,че ще бъде най-добре да се прибере с него без да прави сценки.Напрежението се усещаше във въздуха и по-малкия не си намираше място.Не знаеше какво да каже или направи,а притеснението му не му помагаше.

Чувстваше се повече от неловко.Дже се бе съсредоточил в пътя и,разбира се,караше с превишена скорост.Правеше резки завои,карайки Нана да се държи здраво за дръжката на вратата до себе си.Започваше да свиква с това...Някакво вълнение го бе налегнало само при мисълта,че ще бъдат сами в имението.

Като изключим Чонло,който все още бе сърдит на брат си...Не искаше да си го признае,но се радваше от създалата се ситуация.Смяташе да повдигне темата за картината и се надяваше да не свършат отново,натискайки се.Опитваше се да сформира думите си и подхода си,но си нямаше и на представа как би реагирал по-големия на това.

Обмисляше сякакви варианти,от това,че Джой е някаква семейна приятелка,до това,че може би е любовница на някой от това семейство.При тази си мисъл направи погнусена гримаса.След случката с онзи непознат,нямаше да се учуди.Тя си бе курва.

Рязкото спиране на превозното средство,накара Джемин да залитне напред.Бе на косъм да си удари главата в жапката,но добре,че бе коланът.Хвърли един кръвнишки поглед на момчето до себе си и тихомълком излезе от колата,тряскайки силно вратата.

-Някой май не е в настроение.-Подхвърли Дже,ходейки плътно зад него.

Обожаваше да го дразни.Нещо в него винаги трепваше,виждайки намусената физиономия на Джемин.Или пък когато бе ядосан до мозъка на костите си,тогава ставаше страшно секси...

-Млъквай,идиоте!

По-големия се засмя гръмко и пъргаво отключи голямата бяла врата.Навлезе в помещението и без да казва нищо се отправи към стаята им.От няколко дни в главата му се въртеше нещо.Искаше да поговори с баща си относно чувствата си.Джунг-Хо не веднъж се бе влюбвал силно и дълбоко и Джехюн се надяваше,че ще може да му даде съвет.

Просна се на леглото,разпервайки крака и ръце,не оставяйки никакво място за другото момче.Не след дълго и Джемин се появи,подсмърчайки.Дже свъси вежди и го погледна преценяващо,чудейки се дали реве или просто настива.Истеричната кихавица на Джемин огласи огромната стая,карайки по-големия да направи недоволна гримаса.

My mom sold meWhere stories live. Discover now