"Ne zaboravi me" - 1 deo

754 21 0
                                    

On je i moj najbolji prijatelj. Da se vratim na grupu... Neki su ovde proveli čitav svoj život, u bandi, i zato u svakoj grupi postoji vođa koji nam pomaže u izvršavanju zadataka. Vođa naše grupe je bila... ona... Stalno smo se svađali, tukli i vukli... Ja sam njoj pojeo mozak i živce, a ona meni srce, to ni ne zna. I sumnjam da ću joj ikad reći. Pogotovo sad. Nema teorije da mi poveruje, plus me mrzi i na sve načine pokušava da me se otarasi. Kad bi znala... nije mi do života, do tebe mi je... Pomislim u sebi svaki put kada pokuša da mi smesti. I jedini način da budem sa njom sâm a da se ne svađamo bio je taj da... da ostanemo zaključani... Tada je sve počelo da ide u moju korist, i svaku noć, kad god bih bio ovde, pao bi žestok seks. Satima sam mogao da slušam kako me doziva, da osećam kako se uvija ispod mene i grebe mi leđa... Ugh... ježim se na same pomisli na nju, i na to šta ćemo večeras da radimo... Obično ništa osim stvari ne nosim u putnoj torbi, ali sad su tu bičevi, lisice... Ima da mi jebe nanu naninu kad vidi to... Uglavnom smo se danju svađali, a noću vređali jedno drugo u krevetu. I tada smo bili neprijateljski raspoloženi jedno prema drugom. Ona me napadne pogrdnim rečima, psovkama, smicalicama... i ja joj sve to noću vratim. Razbesni me, a nije jača od mene i to zna, namerno me izaziva pa na kraju dobije šta je tražila.
Dok sam ja zamišljao kako će večeras sve to da izgleda, primetio sam da mi neko prilazi i pogledao ispred sebe. Tu sam ih video sve i nasmejao se. Prvo pozdravim Huga, blizance, Nataliju i Petru... Nje nema.
Ja:Gde je ona?
Svi su nekontrolisano počeli da se smeju i onda sam shvatio šta sam uradio.
N:Ne nadaj se seksu večeras Miloše!
Dobaci mi Natalija i ponovo počne da se smeje. Naravno, sve grupe su znale kakav odnos ona i ja imamo, ali niko nije smeo ništa da nam kaže u lice.
Glavom sam mahnuo Hugu da dođe sa strane a ovi su se cepali od smejanja.
Ja:Gde je? Zašto nije došla?
Razbesneo sam se i počeo da postavljam previše pitanja. Nije bilo potrebe da mislim da je bolesna, jer ona mrtva umorna dolazi na treninge grupe, sa visokom temperaturom izvršava zadatke.. ne bi propustila svađu sa mnom. Odlučan sam ja.
H:Kloni je se, Miloše.
Odvrati mi a ja podignem obrve.
H:Ima dečka, srećna je s njim.

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now