15 deo

378 11 0
                                    

Moj POV
Šta on umišlja da je?! Ne može da me kontroliše kako in hoće! Ovo je moj život i biću s kim ja želim!
N:Jesi li sigurna da želiš ovako da kontiraš Milošu? I tako ste u lošim odnosima, a sad kad je on glavni u grupi...
Pogledam Nataliju popreko što mi kupi malo vremena da ćutim od nje, ali to ne potraje.
N:Zašto ne možeš da mu se odupreš onda? Kad te već primorava da spavaš s njim, sigurno ima neke adute protiv tebe. Kaži mi Ing. Znaš da možeš sve da mi kažeš.
Teši me i uzima moju ruku, pa istu steže u svojoj šaci. Ovo ne mogu da ti kažem... Znam da je bilo samo pitanje vremena kada će da primeti, ali nešto tako sramotno da zna... Ne. Osim toga, ako jednom ne dam tom kretenu ono što traži, svi će dobiti taj snimak. Njemu neću naškoditi, njemu dobro dođe. Biće samo još popularniji. Ali ja ne mogu da se spustim tako nisko, da svi znaju za moj prvi put... Osim toga, sigurna sam da ima još snimaka. Još mnogo...
Ja:Neću da pričam o tome. Ne pritiskaj me.
Brusim Nataliji i sklonim njenu ruku u trenutku kada stignemo na svoje odredište. Napušteno malo mesto u sred Minhena. Po osušenoj zemlji su bile razbacane gume, postavljene prepreke za preskakanje, mreža i zid ispod koga je bilo blato... Ukratko, ličilo je na teren za vežbe policije. Tu su već uveliko bile grupe, svi su vežbali sa svojim trenerima.
Ja:Gazde nema?
Obratim se Nataliji a iz kamiona izađu Hugo i onaj balvan.
H:Trebalo bi da je unutra. Posmatra nas.
Podignem glavu ka najvišem prozoru jedne ruševine sa koje je jasno mogao da se vidi naš trening. Od Sunca se, istina, nije video, ali znala sam da on nas vidi.
H:Ingvild? Je li to okej s tobom?
Trgnem se i pogledam u Huga.
Ja:Nisam čula. Šta je okej sa mnom?
Frkne iznervirano i dođe do mene.
H:Danas me niko ne sluša! Ovo je stvarno strašno! Pitao sam da li je okej s tobom da ideš s Milošem i pokažeš mu šta treba da popuni i da nas prijavi?!
Klimnem glavom uz jedno "O".
Ja:Na to si mislio? Aa naravno da nije.
Svi prasnu u smeh osim balvana i Huga a Leo nam ispreplete prste.

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now