40 deo

264 5 0
                                    

Hugo ubaci neku sasvim glupu foru na koju njegova ekipa crkne od smejanja meni u inat.
M:Na to što redovno jebem Ingvild, a tebe sam hladno odbio i obrukao te pred celom bandom i napravio te kurvom.
G:E al što je najjače...
Goran ustaje a meni pripadne muka jer znam šta će reći...
G:Droljski pogled, zadiže suknju i gleda te kao kurva, namiguje i grize jezik i... "Za tri minuta u wc-u"...
Počeo je da me imitira i imala sam osećaj kao da svi trenutno bulje u mene i smeju mi se.
G:Droljana, Milošu neće smetati, uzmi njegovo vino. Crveno ko tvoja menstruacija mm...
Pruži mi piće što rado prihvatim uz široki osmeh, iako sam jedva držala bes u sebi. Ali kraj je, gorim od želje da uradim nešto. I ovo piće je dobra ideja. Prinesem isto usnama i blago ih razdvojim dok je Goran iščekivao da popijem na iskap, i kada se najmanje nadao prospem mu to po faci i odeći.
Začujem mnoštvo glasova iza sebe, smejanja na njegov račun i psovke na svoj. Momci ustanu sa svojih mesta i pogledaju me besno te krajičkom oka vidim da su Natalija i Petra prišle, a zajedno s njima i neka nova.
Ja:Ima li problema? Hoće još neko da me počasti pićem?!
Vičem kao pomahnitala i gledam kako se društvo skuplja oko mene. Smem li? Naravno da smem. Okapim Gorana nogom u stomak te osetim da me neko udara s leđa i brzo se okrenem udarivši osobu laktom po sred vrata. I tek kad je utrnuo toliko da nije mogao da se pomeri, što je trajalo svega par sekundi, završio je na podu, zaslugom moje noge.
Ja:Ako zaista misliš da ću da se pokorim tvojim pravilima samo zato jer si glavni kurac ove grupe i Šefov potrčko... Još me nisi upoznao.
Obratim se Milošu kod koga je izgleda, za razliku od ostalih, isparila nervoza, i sada mi se samo iritantno kezio.
H:Najebala si.
Ja:O? Da me neće slučajno ovaj klinac ovde upucati svojim fensi pištoljem, auć.
Moj POV
Već dugo sam stajala pred vratima kafića, i kada me je Miloš ugledao, imala sam osećaj da ga je nervoza napustila.

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now