Pruži mu srednji prst iako je nije gledao i onda Jovana iznenadno prasne u smeh. Sad će svađa...
J:Više te ni on neće... Izgleda da si privlačnija kad si odbojna!
I:Ne moraju svi da se skidaju kao ti da bi bili privlačni.
Osećam Ingvildin bes, što je i razumljivo. Mrzele su se, i to jako ali... priča koju mi je ispričala onaj dan... bila je potresna za mene. Njena prva ubistva su na mene ostavile brojne posledice, i to i dan danas ne mogu da svarim. Valjda ću moći da je razumem kada konačno budem ubila nekog... Ruka na ramenu me zaustavi u hodanju te se okrenem i vidim iza sebe nikog drugog do Ingvild.
I:Motri na Jovanu, sakrij kamericu odmah po dolasku kući, nalazi se na tavanu iza kutija kod zamrzivača... Jovanu smesti u Goranovu sobu, Leo se večeras neće vraćati.
Šapne mi i pruži mi ključeve od tavana i svoje sobe koji su bili zakačeni za metalni privezak te otrči dublje u šumu za Milošem. Znala sam da neće sedeti mirno...
J:Pa, gde je moja soba?
Progovorila je Jovana sva srećna čim smo ušli u kuću.
H:Ne mogu još i time da se zamaram...
Hugo krene ka kupatilu ali ga ja preduhitrim.
Ja:Možeš da spavaš s Goranom u sobi. Leo ima posla i neće dolaziti večeras.
J:Ok, on je segz, može.
Bez protivljenja, Jovana pristane a Goran prevrne očima i namršti se.
G:Zašto ja? Gde je Ingvild?! Ona bi trebalo da pravi raspored!
Pratio me je do Ingvildine sobe i popovao o tome što deli sobu s Jovanom. Nameravala sam da uzmem kameru odmah, ali Goran mi nije davao mira.
Ja:Dobro, ti budi s Petrom neka Bojan bude s njom. Ne postavljaj mi više pitanja i idi da spavaš, dosadan si!
Nekako uspem da ga odjebem te uđem u sobu i zaključam vrata. Sad još moram da čekam da prođe pola sata da bih mogla da odem gore. Predivno!
Moj Već
Pratila sam Miloša do pumpe, koja nije bila baš blizu, te ga videla da se sastaje sa nekim likom koga nisam mogla da prepoznam jer je imao crnu kapuljaču preko glave.
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...