"Ne zaboravi me" - 6 deo

467 12 0
                                    

L:Dečko je umobolan. Ništa nisam uradio a on je...
N:Ingvild. Dobro znaš da ga je prvi provocirao, svi smo čuli to.
Ostali klimnu glavom kada pogledam u Nataliju dok mi se stvara slika u glavi svega što je mogao da kaže.
N:Rekao je... ovaj...
Natalija nije mogla da okine, pa joj je Bojan pomogao.
B:Rekao je da je uzeo nešto Miloševo i da sada on to jebe.
Bojan kaže a meni se smrači pred očima dok sam se prisećala noći kada mi je Miloš uzeo nevinost.
FLASHBACK
Ja:Hugo otvaraj!!
Drala sam se lupajući na vrata jer su me zatvorili u MOJU sobu, u zajedničku kuću s Milošem i nema teorije da izađem. Neprobojna vrata, neprobojna balkonska vrata i prozori. Izludeću ovde s njim! I to sve samo zato što nismo mogli da prestanemo da se svađamo!
Začula su se ulazna vrata i shvatila sam da su svi namerno izašli kada sam pogledala kroz prozor i videla da mi svi mašu iz kamiona. Pokažem im srednji prst i nervozno počnem da hodam po sobi.
Ja:JEBAĆU VAM SVE SAMO DOK SE VRATITE!
Bacim staklenu lampu u prozor i zamisli, samo se lampa razbije...
M:HOĆEŠ LI DA PRESTANEŠ DA SE DEREŠ?!! SVINJO JEDNA!!
Ovaj nekontrolisano počne da viče na mene pa mu opalim šamar a on se suzdrži da me ne udari jer sam žensko. Pazite sad odgovor, kako ga znam unapred.
M:Znaš kako bi' ti sad razvalio pesnicu po sred te face?! Da ti se vilica okrene za 360 stepeni! Al si žensko pa ništa od toga, nažalost!
Žali se on, a ja pesnicom u vrata lupam iz sve snage. Šta god da uradim, sve što ću na kraju izvući su živci, i to moji.
Okrenuo je meni leđa a ja sam došla na suludu ideju gledavši ga onakvog besnog.
Ja:Miloše?
Uzdahne pošto počnem da ga dozivam, pa
sam mu na kraju prišla obmotajući mu ruke oko vrata. Iznenadno se okrene, ali ne dovoljno brzo te uspem da ga uzjašem ko konja.
M:Luda?! Silazi s mene! Ovog momenta!
Bila sam niža od njega za glavu što mi je sada davalo prednost.
Ruke je stavio na moje u nameri da mi ih otkrsti i oslobodi se ali nisam dozvolila.

"Ne zaboravi me" - Završena Onde histórias criam vida. Descubra agora