Ja:Ingvild? Odakle ti to da mi više nisi privlačna?
Upitam jedva, sklanjajući prvu pomoć na mesto.
I:Ne znam, već dugo nismo imali seks.
Slegne ramenima i pogleda me kao da je rekla najnormalniju stvar ikada. Wae, zaista sam toliko zaboravio na svoj seksualni život...
Ja:Pa pazi, ako želiš da isprobamo nešto novo ja...
I:Već imam ideju.
Raširi noge i stavi ruke između njih tako izbacujući sise, osećam napetost već.
Polako počnem da joj se približavam i u sledećem trenutku bivam ispod nje.
I:Ne sad.
Ovo mi uništi svaku nadu.
Ja:Jebeš me?! Jaja me bole a ti...!
I:Oću u vodi, Miloše. Ono što si malopre predložio uopšte nije bilo loše.
Obliže usne i nasmeje se kratko silazivši s mene. Ko će čekati noć?! U pičku materinu...
Fiona POV
Ingvild i Miloš su već dobre dve nedelje distancirani od nas. Skoro da ih i ne viđamo. Još od one šokantne vesti vezane za Petru i Lea...ne mogu da izbijem to iz glave! Ingvild je...pa, ubica je i sve to stoji ali...to su bili njeni saborci, naši saborci.
B:Znam o čemu razmišljaš, ali veruj mi da Ingvild nikada to ne bi uradila da Jovana nije umešala svoje prljave prste u ovo.
Bojan me teši i smejem se ovome. To je tačno, Jovana sada nije ovde, al tako je zakuvala situaciju kad je bila da smo čak završili ovde. Ne dobijamo čak ni misije. Ostarićemo ovde i propasti u rupi 200m ispod zemlje? Želim da se vratim kući.
Ja:Kada će da nađu onaj pišljivi prsten? Muka mi je od ovog mesta!
Žalim se dok Natalija gasi cigaru o kamen pored Hugove glave.
N:Jesu li Miloš i Ingvild sada drugovi? Ili...nešto više?
Kada izusti zadnje dve reči gledajući u prozor na tavanu, gde se video mali izvor svetlosti, plamen sveće, Hugo se jako zagrcne i odvali joj rame pesnicom.
H:Nikako! Mislim ne znam, ne pričam ni sa Milošem ni sa Ingvild već dugo.
N:Aha.
Natalija ga gleda neodobravajuće dok se on znoji pod pritiskom, svi buljimo u njega.
Ja:Miloš je...
G:Zaljubljen...
B:U Ingvild?!
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...