Čuo sam njen vrisak čim sam zatvorio vrata te prostorije nakon što sam izašao.
I:Mrzim te!!!
Ja:Ja tebe volim...
Kažem skoro nečujno i smestim ruke u džepove šorca, pa krenem duž hodnika do gazde, do glavne prostorije u kojoj su se okupljali sve vođe grupa...
Natalija POV
On nju voli?!?!
Došla sam malo posle Miloša i Ingvild u ruševinu, pa se sakrila iza starih kutija pored prostorije u kojoj su njih dvoje bili. Sve sam čula... Šokirano odlučim da izađem odsvde pre nego što to Ingvild uradi. Izletim iz tog nesta i potrčim ka razbacanim gumama. To je bila prva prepreka koju smo trebali da pređemo i sa kraja reda se nalazio Hugo. Pritrčala sam i stala odmah iza njega.
H:Šta si čula?
Hugo je bio osoba koja bi me uvek provalila kada bi se nešto desilo. Pogotovo sad kad je nešto ovakvo u pitanju...
Nagne glavu nazad, ka meni, a ja glavu nagnem napred i smestim svoje usne kod njegovog uha. Ovo nije nešto što bi trebalo da se zna... Šapnem mu ukratko ono što sam čula i on se zabezekne u neverici.
H:Olajao se i čula si...
Proreži besno pa ja shvatim da je on znao za to.
H:Natalija, to što si čula nikom nećeš reći, je li ti jasno? Pogotovo ne Ingvild!
Počeo je da se dere i sva pažnja je u momentu bila naša.
B:Stišaj se Hugo. Šta god da je u pitanju, ako se ovako dereš, Ingvild će svakako saznati!
Bojan ga upozori a ovaj pređe šakom preko celog lica.
H:Kad si to čula?
I ispitivanje je počelo... Sad ću morati svaku njihovu izgovorenu reč da ponovim kao da sam eho. Nadam se da ovo neće da traje predugo...
Moj POV
Saberem se jedva i izađem iz prostorije, u koju me je uvukao onaj gilipter, ostavivši istu u potpunom haosu. Ušmrknem nos i rukom obrišem suze besa. Prođem duž hodnika u nameri da se popenjem ali mi onda pažnju privuče nešto svetlucavo iza kutija, odmah ispod stepeništa. Žurno se spustim da bih videla da je to ustvari Natalijina minđuša...
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...