67 deo

210 5 0
                                    

Ja:Šta ti treba?
Pucne prstima i dâ mi znak da treba da je sledim, pa se za par minuta nađemo na tavanu.
I:Treba mi tvoja pomoć.
Poslednji put kad mi je tražila nešto je bilo... pa... nikad...
Ja:Zašto ti Hugo ili blizanci ne pomognu? Devojke?
Odmahne glavom negativno i zauzme stolicu, ruku pruži na stolicu preko puta njene te ja tamo sednem.
Ja:Želim tvoju pomoć.
Ozbiljna je. Ovo je... ma daaj Ingvild... nećeš me ovako pridobiti. Nećeš me nikako pridobiti!
Ja:Jel ovo sve zbog toga što sam rekao da si prezahtevna i previše domi...
I:Dosta s tim. Želim da uništim Jovani svaku šansu za mesto u mojoj ekipi.
Uozbiljio sam se, a ona se smeje.
Ja:Šta si uradila?
I:Ono što sam odavno trebala.
Pokaže prstom ka zamrzivaču i ustanem sa stolice te priđem istom.
Povučem ručku na gore te osetim smrad. Krv. Otvorim zamrzivač skroz i vidim leš. Prepun krvi. Leo.
Ja:Ti... zna li neko za ovo?
Zatvorim zamrzivač i ponovo sednem na isto mesto, lice zabijem u šake nakon sto prođem prstima kroz kosu.
I:Sada da.
Moj POV
Izgledao je kao da nikad ranije nije video mrtvo telo, kao da mu se gadi to što sam uradila.
Ja:Ne budi kao kip. Kaži hoćeš li mi pomoći?
Klimne glavom i sednem ponovo na isto mesto da bih mu objasnila plan.
[...] Šokirano me gleda.
M:Da li sam dobro razumeo..? Hoćeš da smestiš Jovani ovo ubistvo i javiš Šefu da...
Ja:Neću ja javiti. Ti i... to tamo...
Pokažem prstom na zamrzivač.
Ja:...Ćete se u tom momentu naći u šumi, kada Jovani dozvolim da me udari. Bacićeš Leovo telo na mene, i metak će pogoditi njega.
M:Sve si ti to lepo osmislila, ali nisi predvidela jedno.
Ustaje od stola mrtav ozbiljan. Šta sam mogla da promašim? Stavlja ruke u džepove trenerke i kao idiot se šeta po tavanu. Zvuk škripanja parketa me izluđuje!

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now