"Ne zaboravi me" - 3 deo

562 14 0
                                    

H:Zaista me ne interesuju detalji...
Pobuni se on na svaku moju priču o seksu, pogotovo dok se radi o njoj ali...
H:Kako da znam da ne lažeš? Da mi pričaš ovo samo zato što misliš da je moja najbolja drugarica "prepička", ugh...
Zgrozi se na samu izgovorenu reč. Naravno da je Hugo bio vulgaran, više od bilo koga u grupi ali... ne pred njom. Nije nikad ništa perverzno rekao pred   devojkom koju smatra svojom sestrom. Njih dvoje su se već uveliko poznavali kada smo Bojan, Goran i ja došli u grupu.
Ja:Hugo... otkad sam joj uzeo nevinost.. nisam bio ni sa jednom. Ni jednu nisam probao pa čak i da je nevina bila.
Priznajem ja, teško. Nisam želeo da iko za to zna, ali sam sada primoran na ovo. Ne mogu da dozvolim da je neko ispipava, da je prlja... I ruke i noge ću polomiti onom retardu. I tako ga ne podnosim, a tek sad..
Natalija se pojavi niotkuda i pucne nam prstima ispred nosa.
N:Ajde probisveti naši, otkad smo dovezli kamion a vi nas ne vidite!
Nasmejemo se na ovo i krenemo dole, da bismo izašli na čist vazduh.
Taman što smo se približili našem vernom prevoznom sredstvu, pomoću kog smo, inače, prevozili leševe, robu, zato nam je i trebao... čuo sam dobro poznati iritantni glas. Leo...
L:Ooo! Ko se to udostojio da nas poseti?!
Natalija i ostali su stali ispred kamiona a Goran je ključeve bacio Hugu koji je stajao do mene.
H:Budi miran, ne pravi probleme, pozdravi se s njim ja ću pričati sa njom.
Ona je došla? Okrenem se i vidim nešto što me je ukopalo u mestu. Nije dovoljno to što su zajedno, nego su njihove isprepletene ruke morale da mi kopaju oči!
Nju nisam želeo ni da pogledam, jer ako to uradim ovaj će mi nabijati na nos njihovu vezu sve više i više. Primetio sam krajičkom oka da me ona gleda, te su se njihove ruke momentalno razdvojile kada me je videla. Stala je i pogledala u Huga a ovaj se okrenuo ka njima. Hugo mu je mahnuo glavom, pa je nabacio retardirani kez prilazivši meni. Stavio sam desnu ruku na njegovo levo rame a on je svoju levu ruku stavio na moje desno rame.
To je bio valjda neki vid pozdrava nas dvojice. Stegli smo ruku koju smo držali na ramenu onog drugog a ja sam stezao levu ruku te su mi se tako izrazile vene na njoj.

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now