Onda video počinje i sva naša pažnja je usmerena ka ekranu. Umesto da pobegnem što dalje ja gledam s njom ovu patetiku i sramotu...
"H:Miloše, šta se dešava?"
Čuju se glasovi na monitoru.
"Ja:Dešava se to da Natalija ne može da ne gura svoj nos u stvari koje je se ne tiču!"
"N:Prvo reci šta sam uradila, obećavam da ću odgovoriti iskreno."
"Ja:Jesi li ti demolirala Ingvildinu kuću tako da je morala da pređe kod Fione i tebe jer si se prošle godine palila na nju?"
Ingvild se šokirano sklanja od monitora i ja suzdržavam smeh iako ću biti pečeni Miloš za par minuta...
Ja:Šta?
Drma lap-top ne bi li još nešto čula ali ništa. Kraj? To je to? Nema mog sramoćenja?
Jovana je isekla video i namerno donela fleš. Znao sam da je prelako... Isekla je video...
Odahnem olakšavajuće i pogledam u nju koja je ponovo puštala snimak.
I:To? Natalija? Ne? Fuj?
Govorila je usporeno kao da postavlja pitanja što me je uplašilo.
I:To si krio od mene? To je bila ona velika tajna? Zbog toga si me slagao da si zaljubljen u nju?
Gleda me začuđeno a ja i dalje ne verujem šta se dešava te ne skrećem pogled s ekrana lap-topa.
I:Miloše!?
Drmne me po ramenu te se ono providno veštački nasmejem.
Moj POV
Prošlo je tri dana od saznanja da se Natalija palila na mene prošle godine. Sva sreća da je to u perfektu a ne u prezentu... Svejedno pitala da li je naklonjena ženskom polu iz razloga što želim da znam, ne bih je osuđivala, samo mi je krivo što mi nije rekla. Ja s njom sve delim! Osim seksualnih iskustava...
Trenutno se nalazim na terenu i posmatram druge kako rade vežbe. Večeras imamo važan zadatak nakon toliko vremena. Fiona mi prilazi. Umorila se od preskakanja guma, i vidi joj se znoj na čelu.
F:Zabušavaš?
Nasmejano mi se obrati a ja je pogledam ispod oka.
F:Leo se još nije vratio. Znaš li gde je?
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Ne zaboravi me" - Završena
AçãoPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...