Gledam je pokušavši da protumačim iz njenog izraza lica nešto. Ne uspevam, daje mi znak da nastavim.
Ja:Sa nekim drugim si se... Jesi li spavala s nekim dok sam bio odsutan?!
Upitam od iznemoglosti da budem diskretan. Drao sam se na nju, a ona je počela da vrišti. Zaključala je sobu i skočila na mene s namerom da me davi. Zgrabio sam joj obe ruke pa dobio šut među noge. Odmah sam je pustio i uhvatio se za bolno mesto kada sam popio pesnicu u lice. Zateturam se nazad, ali se brzo i saberem pa zgrabim njenu nadlakticu leve ruke kada se zaleti u mene.
Ja:Mogu li s tobom jednom jebeno da popričam civilizovano?!
I:Ne možeš jer ti nisi civilizovan, i ne znaš da se ponašaš!! Odakle ti prava da me optužuješ tako posle svega što sam ti rekla sinoć!?! Posle onoga da sam tv... Izlazi.
Prekine samu sebe iako sam skontao šta je htela da kaže. Lakše mi je jer sve ono nije bio samo san, i zbog toga sad počinje da mi se diže. Ali ubrzo skapiram da sam je ladno nazvao kurvom, iako je sinoć potvrdila da je moja.
Izađem iz sobe bez namere da joj se izvinjavam jer realno, da je stvarno imala nekakvu priliku ne bi imala seks jednom, nego 100 puta, sa nekim drugim. Dok zamišljam nju pod nekim drugim osećam se besno. Ma zajebi noć, olešiću se odmah... [...] Sedim u separeu sa svojom ekipom dok muzika trešti u nekom ludom bitu. Ne podnosim ovo. Natalija, Fiona i Petra se svađaju oko toga koja će da siluje grupu momaka, Bojan i Goran startuju oko 10 devojaka odjednom i takmiče se koji će više večeras da pojebe. Nasmejem se na ovo te ispijem do kraja vodku i pogledam u stranu. Crnkinje, plavuše, riđe, smeđe... tebra, šta bih ja mogao večeras da pojebem da se nisam zaljubio u ovu kuju... Što kraće haljinice, dupeta ispala a one krešte i drmaju glavom kao naduvane... Hugo je sedeo pored mene, a onaj bolesnik, Leo, je negde pobegao. Kukavica.
Ja:Gde je?
Pitam Huga misleći na Ingvild koju nisam video otkad smo stigli ovde. Izgubila se u masi onako sređena... Dobro... Ako se likuša koja je nosila crni kombinezon sa otvorenim leđima na bretele, i na licu samo maskaru, naziva sređenom devojkom... Ni to ne bi obukla da nije bilo one tri, i Huga.
YOU ARE READING
"Ne zaboravi me" - Završena
ActionPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...