68 deo

204 4 0
                                    

M:Leo je već upucan. Tri puta koliko sam mogao da vidim. I krvav je. Jovana će provaliti.
Prasnem u gromoglasan smeh, padnem sa stolice i nastavim da se valjam po prljavom parketu.
Ja:Ti... HAHAHAHAHAH!
M:Šta ja?! Pa provaliće!
Isfrustrirano prođe rukom kroz kosu te ja ustanem jedva. To je radio vrlo, ali vrlo seksi. Jedna od stvari koja me privlači kod njega. Ali to odmah umire, mrzim ga.
Ja:Jovana ne bi poverovala ni da se to stvarno desi, ali fora je što i treba da shvati da sam je zajebala. A takođe, Jovana ima špijuna među nama.
Raskolači oči gledavsi me u neverici.
[...] Silazimo sa tavana i čujem brze korake kako se spuštaju uz stepenice. Glavom mahnem Milošu te skupi obrve.
Siđemo dole te priđem Nataliji.
N:Gde ste bili? Ručak je...
Prekinem je držeći je za podlakticu. Povučem je sa strane.
Ja:Ko je sišao pre nas?
Zbunjeno me gleda pa mahne glavom. Skrenem pogled ka ostalima i samo Petru ne nađem u trpezariji.
Ja:Petra?
Klimne glavom pa se namršti.
Ja:Gde je sad?
N:Kupatilo.
Pustim joj ruku i odem do kupatila nečujno. Dopirali su glasovi iz kupatila. Petra je pričala telefonom.
P:Ovo je nešto bitno, Jovana. Ne, ne, moram sada da ti kažem jer mislim da su me videli. Nisam neoprezna!
Moje sumnje su tačne. Ali pustiću je. Ne sada Ingvild. Ne ovde. Nemaš vise mesta u zamrzivaču. Vratim se do Natalije i pogledam je uzbuđeno.
Ja:Hajde da jedemo!
[...]
M:Ingvild, ovo neće uspeti...
Ja:Veruj mi jednom!
Pričamo usred pucnjave dok se krijemo iza velikih kutija. Ostalo je još troje da likvidiramo. Ali to će ostali da srede.
Ja:Idemo.
Ubrzo se išunjamo iz magacina i krenemo ka šumi. Jovanina pozicija u večerašnjoj misiji je bila da zaustavi one koji su pokušali da pobegnu, ovo će biti lagano.
Ja:Razdvojmo se. Idi po telo.
Krenem napred ka mestu gde je trebala da se nalazi Jovana ali me Miloš zaustavi jakim stiskom na nadlaktici.

"Ne zaboravi me" - Završena Where stories live. Discover now