Ja:Nervozan?
M:Ovo je ipak likvidiranje Jovane i jednog člana ekipe... naravno da sam n...
Ja:Dva člana ekipe.
Godinu i jače Petra je sa nama. Priznajem da me boli njena izdaja. Ovo je Jovana... ona ju je i ubacila među nas.
M:Kako to misliš?
Ja:Objasniću ti sve sutra. Vreme je.
Potvrdno klimne glavom ali mi ne pusti ruku. Mora da je mnooogo nervozan.
M:Ti... čuvaj se.
Kaže i pusti mi ruku pa se ubrzo izgubi u šumi. Okej? Šta je to bilo?
Uđem dublje u šumu te stavim rukavice i za svaki slučaj izvadim iz rukava nož. Ispred mene iskoči Jovana, sva u crnom. Ljubičasta kosa joj se mrsila u vetru dok se kikotala čudno. Samo fali da kaže "Čekala sam te"
J:Znam za tvoj jadni plan. Neće ti uspeti da me odstraniš. Otac me voli. Nikada ne bi dopustio da...
Ja:Tvoj otac ne može ništa ako mu je ćerka ubila pijuna.
Nasmejem se na ovo. Jovana sada neće hteti da me ubije zato što zna šta će Miloš da uradi.
J:Neću da igram tvoju igru.
Ozbiljna je ali se smeje. Nervira me.
J:Nisam primorana da te ubijem sada kada znam kakav ti je plan.
Ja:Ali si primorana da se braniš od mojih napada.
Miloš POV
Slušao sam iz daljine kako vređaju jedna drugu, samo mi nije bilo jasno zašto i kako Jovanin otac može nešto da uradi ovde. Ko je taj lik uopšte?
U razmišljanju me prekine smrad koji osetim pored sebe. Prstima stegnem nos i odmaknem se od leša.
Ja:Sine smrdiš kao armija tvorova...
[...]
J:Ingvild, ne možeš zauvek ovako! Ja mogu da se branim ali sutra ću ocu sve da ispričam!
I:Promena plana onda. Ubijem te ovde i zauvek završim s tobom!
Neće... ne bi ona...
Odmakne se od Jovane i uzme veliki zalet ka njoj. Izvadi još par noževa i "osigura se njima. Gde drži te stvari?!
J:Da hoćeš da me ubiješ uradila bi to još odavno. Imaš pištolj kod sebe. Ali ja imam ovo.
Izvadi telefon nakon što izbegne Ingvildin napad i skloni se u stranu. Za par trenutaka se ponovo začuje njen glas.
J:Zovi policiju. I prijavi svoju ekipu.
KAMU SEDANG MEMBACA
"Ne zaboravi me" - Završena
AksiPriča prati ekipu koja se sastoji od 8 članova, ukratko, mafiju i dvoje glavnih pijuna u predstavi zlog čoveka. Da li će se uvek vraćati jedno drugom, ili će pak jedna igra uništiti njihove, i tako slabe odnose? U priči "Ne zaboravi me" saznajmo da...